Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
carolina1278 schreef:Ik ben het gewoon aan het proberen hij krijgt 1 schepje per dag, dus daar zit dan volgens de berekening hierboven niet meer in als een paar suikerklontjes... maar als het gaat helpen om hem makkelijker te laten lopen, dan maar een paar dure suikerklontjes! De resultaten op internet zijn gewoon goed en veelbelovend.
Natuurlijk kost het opbouwen van spieren tijd en training en ik hoef ook niet in 1 week een bespierd paard te hebben, daar trainen welangzaam aan, maar het is wel makkelijk als hij iets krijgt wat hem helpt de spieren goed op te bouwen, waardoor hij dagelijks zich lekkerder in zijn vel voelt en daar gaat het mij om!
maar tegen over gestelde!
en zien dan wel verder. We zijn nu al een jaar mok vrij, dus dat willen we graag zo houden!!
. Gelukkig ware de spieren daarna al minder pijnlijk en liet het allemaal wat meer toe.
Hij wilde dat zelfs niet meer
dus we zijn op de goede weg.
en kreeg dit als antwoord
.
. Dus dacht "bij hem kan het wel". Nou je raad het reeds...dat effect had het niet op Indy hoor!