Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gooya schreef:FitzChivalry: Leuk een Tink x Haf, die was ik nog niet tegengekomen!![]()
Berdien: Ik herken het van het drukke leven. Een dag heeft nou eenmaal maar 24 uur en een mens kan niet alles. Bedankt voor je reactie! Prachtige Jessie en Flyn! Leuk stel jullie 3-en!![]()
Inge, mooie superlange manen zeg! EnIvar, leuk paardje (zelfde manen als Janus
)
Eefje: Geweldige foto's, met name die SNEEUWSNOR haha![]()
Claudia: leuk dat je meekletst. Hoe groot is Sorraya? Lijkt wel best groot paard! En leuke Gurbe![]()
Dakota: Jammer dat het niet klikt met je prachtige tinker. Hoop dat je een heel fijn huisje voor hem kan vinden. Ga je daarna op zoek naar een andere?
Hoi Karine: Lieve Kai heb je![]()
Ingrid: heb even in je profiel gekeken. Wat een prachtige paarden heb je, vooral die twee zwarte (even namen van vergeten)
Dribbelkant, schattige Zoe. Jammer dat de opfok zo ver weg is! (ken het probleem...) Maar na even wennen aan zijn nieuwe huisje, zal hij het bij jou ook erg leuk hebben.
Hoi Lente, wat een leuke naam heb je, en je paard ook!Ben benieuwd naar de foto's!
Pridje: EINDELIJK iemand van omgeving Utrecht!!![]()
Zijn er nog meer die in de buurt van Soest/Hilversum/Utrecht wonen??
Overigens leuk dat het topic al zo snel opgang komt!
Ik kan zeker niet iedere dag kan bijlezen, waardoor, als het heel snel gaat, ik ook niet op iedereen kan reageren, Maarrr ik ga mijn best doen!!
Vandaag helaas WEEEEERRR SNNEEEEUUUWBen er echt van aan het balen. Heb ik net Janus weer opgepakt met rijden, ligt de training weer stil
Dakota_75 schreef:Haha ik vind die sneeuwsnorren geweldig, ziet er zo grappig uit.Ik ga inderdaad wel weer op zoek naar een tinker. Ik ben gewoon helemaal gek van ze en ik wil dus op zoek gaan naar een jonge onbeleerde tinker. Samen met deze tinker ga ik dan trainingen volgen waarin we beiden dus begeleid worden. Maar ik wil dus ook echt op zoek gaan naar een jonge tinker waarvan het karakter dus ook beter bij mij past, dus geen heethoofden of onzekere tinkers zeg maar
.
Dus Pride was ontsnapt? Kan hij nergens heen waar het gevaarlijk voor hem is? Lijkt me zo eng.