[TI] [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 15:34

Mijne staan sowieso niet aan een doorgaande weg en dan ook nog eens achter schuren/ een dijk. Die zie je inderdaad alleen als ze gezien willen worden :))

Eevee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 15:36

Lente.....ik vind het een erg mooie naam, mijn nichtje heet Jente,
dus voor mij klinkt het niet raar *D

_Lente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 15:41

Dank je Eevee *Bloos*.

Die van mij staat in het brabantse land, die verstopt zich alleen achter bomen :P.

Dakota_75

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 15:41

Ja het is inderdaad erg jammer als het niet klikt en een onzeker paardje met een onzekere ruiter werkt gewoon niet. En ik kan mijn gevoel helaas niet met een knopje omschakelen haha anders had ik dat allang gedaan. ;) En je hoort het wel vaker inderdaad van Mollema tinkers dat ze onzeker zijn.

Maar ik zie hier echt prachtige tinkers voorbij komen zeg. Echt heel erg leuk! Van kinds af aan was ik al tinker gek, de eerste keer dat ik ze zag had ik echt zo'n 'WAUW!' gevoel haha.

Lijkt me trouwens zo ontzettend gaaf een groep van 8 tinkers ofzo... prachtig gezicht moet dat zijn.

hermes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 15:42

Onze paarden staan wel aan een doorgaande weg, maar wel bij huis (eigenlijk meer naast en achter huis) en een stevige stroomafrastering zorgt er wel voor dat ongenode bezoekers buiten het land blijven }> (en de paarden er in, ook niet onbelangrijk); maar ze zijn wel te zien voor de buitenwereld zeg maar.

_Lente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 15:43

Jah, als er geen klik is denk ik dat je je paardje er ook geen plezier mee doet door ze te houden... Toch?

hermes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 15:45

is zeker een prachtig gezicht, vooral als ze met z'n allen aan het spelen of rennen zijn, daar kan ik ook erg van genieten, tenzij onze jackie denkt dat hij sneller is dan de paarden en er zo nodig voor moet gaan lopen (en dan zo kijken van: "kijk mij nou, ben ik niet stoer?"), dan geniet ik een stuk minder.

Maar ze staan in twee groepen, de hengstjes staan samen met Mike en de rest staat in de andere groep. Maar het is ook heel leuk om de hengsten met elkaar te zien "spelen".

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 15:46

@Dakota wat jammer van crosby maar wel goed dat je er zo over denkt veel suc6 ;)

jeee!! ik heb het nieuwe topic gevonden:P

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-10 15:56

FitzChivalry: Leuk een Tink x Haf, die was ik nog niet tegengekomen! :9
Berdien: Ik herken het van het drukke leven. Een dag heeft nou eenmaal maar 24 uur en een mens kan niet alles. Bedankt voor je reactie! Prachtige Jessie en Flyn! Leuk stel jullie 3-en! ;)
Inge, mooie superlange manen zeg! En :D Ivar, leuk paardje (zelfde manen als Janus :D)
Eefje: Geweldige foto's, met name die SNEEUWSNOR haha :=
Claudia: leuk dat je meekletst. Hoe groot is Sorraya? Lijkt wel best groot paard! En leuke Gurbe *D
Dakota: Jammer dat het niet klikt met je prachtige tinker. Hoop dat je een heel fijn huisje voor hem kan vinden. Ga je daarna op zoek naar een andere?
Hoi Karine: Lieve Kai heb je :)
Ingrid: heb even in je profiel gekeken. Wat een prachtige paarden heb je, vooral die twee zwarte (even namen van vergeten)
Dribbelkant, schattige Zoe. Jammer dat de opfok zo ver weg is! (ken het probleem :D ...) Maar na even wennen aan zijn nieuwe huisje, zal hij het bij jou ook erg leuk hebben.
Hoi Lente, wat een leuke naam heb je, en je paard ook! ;) Ben benieuwd naar de foto's!
Pridje: EINDELIJK iemand van omgeving Utrecht!! *\o/*

Zijn er nog meer die in de buurt van Soest/Hilversum/Utrecht wonen??

Overigens leuk dat het topic al zo snel opgang komt!

Ik kan zeker niet iedere dag kan bijlezen, waardoor, als het heel snel gaat, ik ook niet op iedereen kan reageren, Maarrr ik ga mijn best doen!!

Vandaag helaas WEEEEERRR SNNEEEEUUUW :( Ben er echt van aan het balen. Heb ik net Janus weer opgepakt met rijden, ligt de training weer stil :(

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 16:01

Gooya schreef:
FitzChivalry: Leuk een Tink x Haf, die was ik nog niet tegengekomen! :9
Berdien: Ik herken het van het drukke leven. Een dag heeft nou eenmaal maar 24 uur en een mens kan niet alles. Bedankt voor je reactie! Prachtige Jessie en Flyn! Leuk stel jullie 3-en! ;)
Inge, mooie superlange manen zeg! En :D Ivar, leuk paardje (zelfde manen als Janus :D)
Eefje: Geweldige foto's, met name die SNEEUWSNOR haha :=
Claudia: leuk dat je meekletst. Hoe groot is Sorraya? Lijkt wel best groot paard! En leuke Gurbe *D
Dakota: Jammer dat het niet klikt met je prachtige tinker. Hoop dat je een heel fijn huisje voor hem kan vinden. Ga je daarna op zoek naar een andere?
Hoi Karine: Lieve Kai heb je :)
Ingrid: heb even in je profiel gekeken. Wat een prachtige paarden heb je, vooral die twee zwarte (even namen van vergeten)
Dribbelkant, schattige Zoe. Jammer dat de opfok zo ver weg is! (ken het probleem :D ...) Maar na even wennen aan zijn nieuwe huisje, zal hij het bij jou ook erg leuk hebben.
Hoi Lente, wat een leuke naam heb je, en je paard ook! ;) Ben benieuwd naar de foto's!
Pridje: EINDELIJK iemand van omgeving Utrecht!! *\o/*

Zijn er nog meer die in de buurt van Soest/Hilversum/Utrecht wonen??

Overigens leuk dat het topic al zo snel opgang komt!

Ik kan zeker niet iedere dag kan bijlezen, waardoor, als het heel snel gaat, ik ook niet op iedereen kan reageren, Maarrr ik ga mijn best doen!!

Vandaag helaas WEEEEERRR SNNEEEEUUUW :( Ben er echt van aan het balen. Heb ik net Janus weer opgepakt met rijden, ligt de training weer stil :(

haha ik ken ook bijna geen tinkermensen in de omgeving utrecht :D wel super leuk!!

Pride was vandaag weer ontsnapt dat doet hij de laatste tijd heel vaak :P

Eevee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 16:01

Leuk he die sneeuwsnor......dinsdag tijdens het rijden, liep ze ook
steeds met haar neus door de sneeuw......op zoek naar ETEN!! denk ik :D
Milo krijgt ook al zo'n mooie snor......ik vind dat echt leuk :))

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 16:03

eevee pride is ook al zo erg die snor begint al met krullen :P

Eevee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 16:08

Zoek een foto van Milo.....maar kan niet een goeie vinden,
ik zal maandag is kijken of ik een sneeuwsnor foto van Milo kan
maken :D

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 16:18

Ik ga ook wel een sneeuwsnor foto maken van pride al ben ik wel bang dat dat moelijk word want er ligt bijna geen sneeuw meer hier

Dakota_75

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 16:22

Haha ik vind die sneeuwsnorren geweldig, ziet er zo grappig uit. ;) Ik ga inderdaad wel weer op zoek naar een tinker. Ik ben gewoon helemaal gek van ze en ik wil dus op zoek gaan naar een jonge onbeleerde tinker. Samen met deze tinker ga ik dan trainingen volgen waarin we beiden dus begeleid worden. Maar ik wil dus ook echt op zoek gaan naar een jonge tinker waarvan het karakter dus ook beter bij mij past, dus geen heethoofden of onzekere tinkers zeg maar ;).

Dus Pride was ontsnapt? Kan hij nergens heen waar het gevaarlijk voor hem is? Lijkt me zo eng.

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 16:24

Dakota_75 schreef:
Haha ik vind die sneeuwsnorren geweldig, ziet er zo grappig uit. ;) Ik ga inderdaad wel weer op zoek naar een tinker. Ik ben gewoon helemaal gek van ze en ik wil dus op zoek gaan naar een jonge onbeleerde tinker. Samen met deze tinker ga ik dan trainingen volgen waarin we beiden dus begeleid worden. Maar ik wil dus ook echt op zoek gaan naar een jonge tinker waarvan het karakter dus ook beter bij mij past, dus geen heethoofden of onzekere tinkers zeg maar ;).

Dus Pride was ontsnapt? Kan hij nergens heen waar het gevaarlijk voor hem is? Lijkt me zo eng.

oo nou heel veel succes met je tinker zoektocht ik hoop dat je een hele lieve vind die bij je past ;)

pride rende natuurlijk naar het eten dat weet ik van hem :P hij staat meestal bij mijn kluisje met wortelen

Dakota_75

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 16:25

Bedankt ;).

En ze zijn ook allemaal hetzelfde hè, 't zijn net kliko's af en toe als het om eten gaat haha.

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-10 16:27

Brrr altijd een eng idee als paarden ontsnappen. Gelukkig vond je hem bij het eten. Gelukkig maar bij die tinkies: waar het hart van vol is, daar wordt de maag mee gevuld (of zoiets :D )

_Lente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 16:33

Idd, ik vond Sita gisteren ook weer buiten haar stal (ze staan daar nu voornamelijk binnen omdat ze alles kapot lopen (daarom is mijn wei nu een zandbak, Wietje mag wel buiten) ), mevrouw had zichzelf van hooi voorzien :P.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 16:35

Mijn paarden hebben gelukkig geen snorren, ik vind ze afschuwelijk := _O-

Ik vind het wel lekker hoor, zo'n echte winter. Het is hier ook schitterend weer, volop zon en sprankelende sneeuw.
Paarden vinden dit ook lekkerder dan regen, modder en al die andere natte narigheid. Geef hun maar vorst en sneeuw, vinden ze meer dan prima :))

Druk aan de studie, maar nou even theepauze.

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 16:36

Oeh ook ik meld mij...

Ik ben Jayney en ja ja ik woon in Hilversum:D

Ik heb op het moment een paard van een kennis hier staan maar die gaat binnenkort terug want het loop financieel een beetje hoog op helaas....

Maar ik mag die van Diny (vashti hier op bokt) weer komen doen :o

Dit is Sweeny een 4 jarige tinker ruin (die heb ik nu nog hier staan maar die gaat dus terug)
Afbeelding:

En hier Fenore die van Diny.
Afbeelding

En Cesair ook van Diny.
Afbeelding

Is kijken of ik dit topic een beetje bij kan houden.

_Lente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 16:38

Hihi, ik ga het niet bij ga kunnen houden, ik moet vanavond al de hele avond weg, ik denk dat het dan al niet meer bij te lezen is als het zo doorgaat :P Maar moedig strijden wij verder om het topic bij te houden! :P

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 16:41

haha gooya dat klopt ja :P

Pride heeft ook een sneeuw snorretje die hij vaak in mijn gezicht wil douwen :P: Afbeelding

Eevee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 16:45

Wat een lieve foto Pridje :+:

Jayney ook welkom :wave:
Wat een heerlijke foto.....lekker zon, ik wil ZOMER ;( :D

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 16:46

Ik wil ook weer in de zon en lekker zwemmen met pride

dit weer is zo kouudd! :P