onley schreef:ja ik vind het zelf erg moeilijk
ik merk iedere x dat ik aarzelend opstap en hem steeds minder vertrouw en ik het steeds minder leuk vind met hem.
er zijn ook veel dingen gebeurd door de jaren heen en we hebben natuurlijk een heel verleden.
ik heb een fijn correct paard wat erg fijn en licht in de hand is,
maar van mij niks accepteert onder het zadel.
Hij werkt wel voor me, maar net niet overtuigend genoeg, ik weet niet hoe ik het moet beschrijven.
Ik had de ambitie om met hem te starten maar ik ervaar zelf met 3 kinderen en een man die ploegen draait is het toch wel erg moeilijk om wekelijks te kunnen wedstrijd rijden
daarbij wil ik ook in het naajaar na buiten kunnen gaan zonder dat ik ergens in een berm beland omdat meneer het op de sokken heeft en graag naar huis wilt
Als ik deze post zo lees is er duidelijk geen rij-klik met het paard en zie ik veel tegenzin om te rijden, ook in verband met veranderde ambities. Ik denk dat het tijd is voor deze kanjer een andere baas te zoeken die 'm wel ten volle waardeert. Of ts in plaats daarvan die beoogde tinker "moet" kopen is de vraag: als ts denkt met dat beestje wel de beruchte klik te hebben, dan wel. Zo niet, lekker verder zoeken naar het paard waarmee het wel klikt. Het ras is niet zo van belang, het karakter wel.

Heb je al eerder met Tinkers gewerkt, gereden en omgegaan?