Zeg.. Ik zal die slee foto's uit je onderschrift te kijken en ik zie dat dat paardje ook Conchita heet.. Zo heet ik ook.. Maar ik ben blij dat ze mij Sita noemen en geen Conny!
weer een begin gemist... het wordt toch geen gewoonte hè om zo nachtbrakend een topic vol te maken en anders doe dat dan op dinsdag avond/ nacht dan kan ik woensdag gewoon wat langer blijven liggen
en Ellen nu in Arnhem
Maar Puck mijn Complimenten en wat een mooie stukjes allemaal ik had echt TOTAAL geen inspiratie maar ben het met heel veel van jullie punten eens
O Sita Owen verkocht aan Udenaren ben nog steeds benieuwd wie en dan ga ik hem opsporen
Ben weer op het werk aangekomen sommigen dachten geloof ik dat het glad was mijn winterbanden en ABS zeiden van niet Straks om 10u informele nieuwjaarsgroet = & iets lekkers dus geen handjes e.d. terwijl ik nog niet wakker ben Met Dank aan Baas v Zuid
Anoniem
Geplaatst: 04-01-10 09:58
Mogguh lui
Súpergave opening geworden! Mijn complimenten En er is zelfs moeite in gestoken om een foto van zowel Dewi als Nico erin te zetten! Dus iemand is echt op zoek geweest.. super van die moeite