Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
snowdon schreef:Nadelen? Al dat haar... ze zijn zo vaak vies en stinken een uur in de wind! Wassen, schrobben en borstelen moet wel je hobby zijnIk zou voor een effen gaan, scheelt in het zicht dan
@Iggypop, is gewoon een kwestie van een normale check-up
edith2 schreef:Heb even heel diep na moeten denken over een nadeel van het hebben van een Tinker. Zo'n beetje alles is nu al genoemd maar daaronder toch ook veel gebreken die niet per sé rasgebonden zijn. Toch heb ik nog 1 ding toe te voegen. Mocht je de keuze hebben, kies een tinker met niet al te veel wit op zijn neus want zomers kan dat aardig verbranden. Er zijn wel wat lap-/hulpmiddelen maar is zeker een aandachtspunt. Maar zoals ik net al zei; dit kan ook bij een ander ras voorkomen. En als je eenmaal verliefd bent op zo'n tinkerbeest, ben je reddeloos verloren!!!
Cheveyo schreef:Inderdaad, het voergebrek hebben ze altijd vinden ze.
Toch wil ik nog even reageren op dat licht in de hand. Eerlijk als ik de mijne goed en juist rijd dan heb ik werkelijk niks in mijn handen op een paar teugels na. Hij draagt zichzelf zoals het hoort, pas als ik het laat versloffen dan denkt hij: draag dat hoofd van mij dan ook maar. Denk dat het ook samenhangt met veel op de voorhand laten lopen of niet. Ik merk dat bij verzameling het echt heerlijk zit.
snowdon schreef:Dan kan je ze alsnog blij maken met het land zonder schuilstal?