Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

?) én dat je vlak bij zee woont. Zelf heb ik er geen ervaring mee, maar ik hoor vaak dat een zwempartij een zee de beste manier is om je Tinker blinkend wit te krijgen!
Bovendien schijnt regelmatig in zee lopen heel goed te zijn tegen mok. 
Zoefff schreef:Is troy dan de enige die bang is voor water?????? Hij vindt het verschrikkelijk, dood eng. In het bos gaat hij liever door een boom heen dan door de plas. Of hij springt er uit het niets over heen!
Laatste wel even beetje door water kunnen krijgen met Bonny voorop maar daar was wel wat overtuigingskracht voor nodig.
Wil wel een keertje zwemmen met mooi weer, misschien dat als ik erin ga hij het ontdekt?!
Waar in de buurt kun je zwemmen??
)
naar welk strand gaan jullie? Leonoor schreef:Hier wordt er ook regelmatig gezwommen met de tinkers. Zowel met het jonge spul (aan de hand) als de volwassenen (onder de man). In de koudere tijden blijft het dan bij sokken en een stuk staart wassen.
In Maart hebben we hier een sokken-was-rit over het strand, dus dan is een ieder welkom die eens over het strand wil gaan met hun tinkie