Wat afschuwelijk! Heel veel sterkte Kalinka. Jij hebt hem een aantal geweldige jaren gegeven, ik hoop dat je daar troost in vindt.
leintje24
Geplaatst: 05-11-09 11:42
oh wat erg zeg, heel veel sterkte
Janine_L
Geplaatst: 05-11-09 11:43
Sprakeloos heb ik het hele verhaal gevolgd van zijn vreselijke verwaarlozing tot het prachtige paard wat het uiteindelijk door jouw lieve zorgen is geworden. En dan........ Is het zo zuur om nu afscheid te moeten nemen. Ik wens je veel sterkte in deze moeilijke tijd.
meisje
Geplaatst: 05-11-09 11:45
Heel veel sterkte, hij heeft echt nog een prachtig leven bij je gehad En was echt onwijze mooie man geworden
strekte
rommulus
Geplaatst: 05-11-09 11:47
......................................
na alles wat je voor hem had gedaan verdorie zeg !! gelukkig heeft hij nog lang kunnen genietten van al jou goedde zorgen en van zijn maatje hij kon toch nog uitgroeien tot de prachtige man die hij was dankzij jou je mag verschrikkelijk trots op jezelf zijn
he wat vreselijk!! wat is hij bij jou toch tot een schitterende tinker uitgegroeid. Hij heeft nog mogen genieten van zijn leven. Sterkte met dit verlies.
Heb je website voor hem bekeken en wat heb jij veel voor hem gedaan! Hij heeft iniedergeval de jaren bij jou kunnen genieten hopelijk geeft dat je rust. Heel veel sterkte.
Vasthi
Geplaatst: 05-11-09 11:57
Kalinka, ik zet dit even hier van het andere forum, zodat mensen weten hoe en wat:
Ik probeer mijn best te doen dit hier nu neer te zetten maar tranen stoppen niet met vloeien. Dyco, mijn maatje, mijn zorgenkindje hij zal nooit meer pijn hebben. Jullie weten allemaal hoe Dyco bij me kwam. Hij heeft jaren gevochten met ups en downs veel veeartsen veel verschilldende dingen om hem te helpen steeds ging het heel goed en dan weer wat minder goed. De laatste tijd ging het heel goed. En dan ineens bellen de buren je op je werk dat je bruine paard toch echt vreemd ligt op de wei. Nu deed Dyco dat vaker dus mams erheen en ik onderweg erheen van mijn werk. Krijg ik even later mams aan de lijn helemaal eronderdoor niet verstaanbaar ik heb het op een lopen gezet mijn man gebeld die is me helfweg komen oppikken erheen en daar lag mijn maatje al koud Déclan trouw naarst hem. Wat doe je dan... ik wist niet wie ik eerst moest bellen ben naast hem geknield hem geaaid maar Dyco was al weg alleen het omhulsel lag daar. Dyco heeft altijd wel wat overgehouden van zijn verwaarlozing maar dat leek nooit ernstig te zijn. Af en toe ging hij op z'n gemaktje liggen 20 min stond dan op en ging eten. De veearts kende dit ook en had er geen verklaring voor. Hoogst waarschijnlijk heeft hij hersenbeschadiging gehad en maakte hij dan "kortsluiting" Mandy was ze vanmiddag nog gaan voeren alle 2 een lekker appeltje en dan een aantal uur later is die dood. hij lag heel vredig waar ze altijd eten daar is nogal wat moder en je kon goed zien dat hij niet gerold had en zelf niet met zijn benen gemaaid had. Ik lag gewoon vredig alsof hij sliep en is dan gestorven. oortjes naar voor oorjes heel rustig half toe. Déclan was eerst aant hiniken, toen was hij blij dat we er allemaal waren en kwam afscheid nemen. Op zo een moment weet je weer hoeveen vrienden ik heb en Dyco. Plots stond er wel 12 man op de wei om me te steunen en Dyco gedag te zeggen. Niet alleen famillie maar ook mensen die Dyco en mij al langer kennen. En dan wat nu daar ligt hij bovenaan de helling int bos... Mijn vriendin heeft een paarden camion die is dan gekomen en dan hebben de mannen zeker 1.30 bezig geweest Dyco in die camion te krijgen om heb beneden aan de weg te leggen. Ik heb zijn manen en staart geknipt samen met mams, mandy en mijn nichtje. Ik ben echt kapot gebroken ik bevat het niet niet Dyco mijn Dyco Sorry dus als ik niet meteen reageer t kost me al enorm veel moeite om dit hier neer te zetten. Maar ik wil liever dat jullie kunnen lezen wat er gebeurd is dan dat jullie t via Facebook enz.. in stukken en beetjes horen. Ik denk nu soms de Italiaan wilde niet alleen zijn en heeft 1 van zijn vriendjes naar boven geroepen. Dyco lieve schat ik zal je ongeloofelijk hard gaan missen bedankt dat je er voor me was toen ik ziek was en dat je bent gebleven tot de trouw je wilde niet meer vechten denk ik ik weet t niet maar ik zal je missen tot ooit mijn makker tot ooit....
coydog
Geplaatst: 05-11-09 12:00
Heel veel sterkte
Symphonic
Geplaatst: 05-11-09 12:02
Pffff ik heb ook naar je website gekeken en ik ben echt diep onder de indruk wat je voor Dyco gedaan hebt. Heeel veel sterkte
TinkerTom
Geplaatst: 05-11-09 12:02
Kalinka, nogamaals heel veel sterkte!! je hebt hem nog een prachtige tijd gegeven!! veelste kort maar hij is zonder lang te lijden overleden, maar hij had nog jaren bij je moeten zijn.
Och hemel, tranen in mijn ogen na het lezen van het verhaal. Gelukkig klinkt het alsof hij mooi gestorven is, maar wat moet je een onpeilbaar en ontroostbaar verdriet hebben! Heel veel sterkte de komende tijd....
Bedankt voor het nieuwe topic en t gekopieerde stuk... ik kan even niet echt niet ik wist niet dat een mens zoveel kon huilen tranen blijven maar stromen
_Patrick_
Geplaatst: 05-11-09 12:50
Barmat
Geplaatst: 05-11-09 12:55
Oh wat verdrietig om mee te maken..... Heel veel sterkte toegewenst
Kytha
Geplaatst: 05-11-09 13:24
Jeetje, ik schrik hier enorm van.. Wat vreselijk dat je je mannetje moet missen.. Gelukkig heeft hij bij jou nog een hele mooie tijd gehad met heel veel liefde.
Sterkte..
Djana
Geplaatst: 05-11-09 13:26
jeetje wat erg....geen woorden voor.... Heel heel heel veel sterkte toe toegewenst
aricia
Geplaatst: 05-11-09 13:32
Wat afschuwelijk ,heel veel sterkte met het verlies van je prachtige Dyco ....
Heb net je site bekeken, wat een verhaal en wat een prachtig mooi dier. Volgens mij heb je hem nog een prachtig leven gegeven en is hij zonder pijn gestorven. Sterkte!
julian
Geplaatst: 05-11-09 13:37
Ohhhhhhhhhh, wat vreselijk ,lieve Kalinka heel veel sterkte met het gemis van je mooie en lieve maatje Dyco.Ik denk aan je
nickyu
Geplaatst: 05-11-09 13:41
och kalinka ... wat erg
kan geen juiste woorden vinden ..
je grote stoere mooie vent je was zoooo trots op m
schrale troost dat hij bij jou een erg mooie tijd heeft gehad en dat hij naar het lijkt niet heeft geleden
maar wat een enorm gemis moet dat voor je zijn
heeel veel sterkte meis we denken aan je
jottum
Geplaatst: 05-11-09 13:42
Er zijn geen tranen genoeg in de wereld voor het verdriet wat je nu voelt. Enorm veel sterkte toegewenst.
CarinaR
Geplaatst: 05-11-09 13:42
Wat verschrikkelijk! heel veel sterkte, hij heeft fijne tijd bij je gehad, want wat is hij opknapt bij jou!
starjo
Geplaatst: 05-11-09 13:43
O wat verschrikkelijk om zo je paardje te moeten vinden En ik vond hem zo leuk ook
Je hebt zo je best gedaan. Maar als ik het allemaal zo lees heeft hij bij jou nog een paar geweldige jaren gekregen,daar is hij je vast en zeker erg dankbaar voor. En als hij jou niet was tegen gekomen had hij dat allemaal vast lang geleden al niet meer mee mogen maken , dat er iemand zoveel van hem hield, en dat het leven ook leuk kan zijn Misschien een hele schrale troost , maar hij heeft het zelf opgegeven en niet de keus aan jou gelaten om deze wereld te verlaten.
Ik wens je heel veel sterkte met dit grote verdriet
ik ben echt in shock... stond al versteld toen ik de titel las, dacht dat je hem verkocht had en kon daar maar niet bij maar dit... heb er echt geen woorden voor, zo plots, zo ineens...
ik wens je héél veel sterkte toe hij was zo'n prachtige kerel geworden!