Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
een keer bij berber (daar staan 8 fjoren en een tinker, berber dus) waren er een paar boxen niet goed dicht (de stal zelf wel hoor!). dus de volgende ochtend komt er iemand binnen, staan de kraantjes open, stalgang helemaal blank
3x raden wie dat waarschijnlijk gedaan heeft... juist ja, berber was hoofdverdachte 
Berdien schreef:Ze zijn allesbehalve dom, het is meer dat je ze moet overtuigen van het nut en het plezier van iets.
) mathes schreef:Ik denk dat het woord "lomp" beter bij ze past. En ook dat geldt niet voor alle tinkers. Sommige kunnen gewoon erg lomp zijn en juist daarom vindt ik ze vaak erg leuk.
Maar ook dat geldt niet voor alleen tinkers. Mijn trekpaard kan ook erg lomp zijn
En hoe ver kun je gaan bij je baas? Kun je in zijn eigen ruimte komen, kun je hem op zn tenen trappen, kun je hem opzij duwen? Tinkers testen dat gewoon graag uit
Das geen lompigheid, want een merrie zou bijvoorbeeld nooit op haar veulen trappen en zou het veulen nooit omver lopen.

ManOuke schreef:Dom??
Nou Patrick is slim genoeg hoor![]()
Nog even en hij gaat voor Sissy gooien![]()
http://i672.photobucket.com/albums/vv88 ... k/346b.jpg