Geplaatst: 20-10-09 19:58
Nou zou ik dan mar verklappen dat wij er naar toe terug gaan?? het is een 5jr zoon v subliem ja en nee hij is NIET ggk
er zat een keuringsraport bij van 2005, dat betekend dat hij toen 1 jaar was dat betekend niet dat hij ggk was, eigenaar stond ergens anders, en ons kent ons dus had hem snel gevonden....
die bonte, die komen uit best dat hele rijtje
ohja en waar die vandaan getoverd is
van een boerke die hem in de kudde in de wei had staan, stopte met fokken, dus rechtmatige eigenaar heeft hem opgekocht. Prijs doet er even niet toe, te hoog om binnen 5min te beslissen iig
Dus hij is niet verkocht daar. Zo zie je maar wat een klein wereldje het is. En dat er ook beste paarden op de Zuidlaardermarkt staan. Er stond ook een hele mooie jonge welsh appelschimmel. Helaas niet op de foto gezet. Ik wilde hier alleen deze stoere vent laten zien omdat het een mooi type cob is. That's all. Succes stalnijmegen!
stalnijmegen
We hebben zo afgesproken dat we hem morgen bellen, ik kon niet eisen van hem dat hij hem vast hield, en hij snapte ons ook... dus als die vandaag niet verkocht is, dan gaan wij terug...
heb dat hele ding nie gezien hihi valt mijn oog niet op, op zoiets
Caira
Geplaatst: 20-10-09 20:10
Ik ook niet, opperde al dat het een 'grappige' kruising met kromme benen was. Maar moet ik nu diep door het stof nu blijkt dat het een ggk dekhengst is?
Laatst bijgewerkt door Caira op 20-10-09 20:11, in het totaal 1 keer bewerkt
puur
Geplaatst: 20-10-09 20:11
jaa vraag me zekr af bij welk stamboek
Poosje81
Bij welk stamboek dan? Mij zegt dat dier helemaal niets
snowdon
Niet in NL goedgekeurd, durf ik ook mn hand voor door het vuur te steken.....
heeft een van jullie iets mee naar huis genomen? behalve stalnijmegen.. hebben jullie die handelaar met de 4 jaarlingen gezien tegeover de botswagens? die zouden volgens zijn verhaal vorige week uit engeland zijn gekomen hij had niet de juiste papieren bij de pony's en 2 waren er niet gechipt.! geloof dat ik ergens las dat iemand die had gekocht daarom kaart ik het nog even aan....