volgens mij wel nathalie, lijkt mij dat een merrie ook haar veulen niet wil verliezen.
Maar ja ik heb hier een heilige birmaan die ook haar kittens in de steek wilde laten om naar buiten te vluchten, dus je weet eigenlijk nooit wat er in hun hoofd omgaan.
En niet iedereen heeft moedergevoelens, ook de mens niet...
Dat is zo... Maar wil misschien Balou laten dekken volgend jaar of zo.. of dat jaar daarna misschien.. Maar ze is niet de makkelijkste zeg maar... En ik weet ook helemaal niet hoe dat allemaal gaat met dat dekken enzo dus zal ik me nog ff in moeten verdiepen... Hoe het gaat, welke hengst (is natuurlijk ook wel belangrijk)... wanneer, hoe, wat, waarom, waar.... enz...
en dan gewoon doen Nathalie, meestal is het wel goed hoor. Een veulen wordt zelden niet geaccepteerd door haar moeder, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.
Nou ik ga de Bold kijken en dan aardappelen schillen, mn zwager komt eten aangezien mannetje niet komt. Normaal komt mijn schoonmoeder ook maar die gaat haar nagels laten doen
Cecille
Geplaatst: 06-10-09 16:59
Eetse voor straks
Ik heb een eet vraag :G
Waarom worden harde koekjes zacht als ze oud worden, en zachte koekjes hard ???
Chanel_
Geplaatst: 06-10-09 17:03
Hallo allemaal
Erg mooi gedaan Eef al die bewerkingen
Jeutje wat is er veel geklets, ben ik 1 dag niet op de pc geweest zijn jullie al bij de 500 . Dus vergeef me dat ik dat niet meer bijlees vanaf pagina 554
Kga nu even deze 2 blz lezen
Sita_
Geplaatst: 06-10-09 17:08
Biancaa schreef:
nou sita dat wordt vaker komen dan he
Ik heb niet zoveel te vertellen eigenlijk.. Dus meestal lees ik alleen maar..
kuzznathalie
Geplaatst: 06-10-09 17:12
TinkerVlot schreef:
Eetse voor straks
Ik heb een eet vraag :G
Waarom worden harde koekjes zacht als ze oud worden, en zachte koekjes hard ???