Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
stond er zo cru ) toen ik fotos via de mail van de TS zag. Ook van de echte eigenaren van deze merrie
vooral uit de merrie. Pipo is zo'n leuke merrie 
maar proto type wat wij wilde fokken is gewoon niet gelukt. Voor de merrie vond ik offspring een goede match.
Weer wat geleerd (begreep er al niks van
) @Ilzas Eeh nee misschien heeft niet iedereen plek en geld voor een paard, zeker niet als je nog studerend bent. XxStellaxX schreef:@Caya, je schrok ervan hoe luxe ze is? Enne de echte eigenaren zitten niet op internet dus dan zul je met mij gepraat hebben gok ik. Enne wie of wat is TS?
Ze is hier inderdaad op ongeveer 1,5 jarige leeftijd gekomen. Er worden veen buitenritten mee gereden, dit vind ze heerlijk. Sinds begin dit jaar wordt ze nu gereden door iemand die er echt een klik mee heeft en die rijd haar nu verder.
)
Heb nog niet zulke luxe Offsprings gezien
Die doen niet echt aan bokt. Ik ben de link tussen hun en internet
Ik find het opzicht wel leuk zo'n luxe type, maar goed het valt niet bij iedereen in de smaak. Maar zo hebben we ook een Shetlander staan met behoorlijk schoft die ook niet altijd in de smaak viel (ze is nu 19). Toen ze jonger was kreeg ze een 2e premie omdat ze te rank was, staat ook hoog op de benen.
Ze is gewoon zo luxe, voor dat iemand mij dat gaat vragen
Wat de gek er voor over heeft