[TI] Hoeveel zou je geven voor:

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

XxStellaxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-09 18:48

Opzich hebben wij er nog niet veel kosten aan gehad. We hebben toen we merkten dat ze exceem had haar een exceem deken met hoofdkap opgedaan en die heeft ze de hele zomer op gehad. Is niks stuk aan gegaan dus, wat dat betreft eigenlijk geen kosten aan gehad en ook haar manen zijn mooi gebleven, alleen had ze al redelijk wat afgeschuurt omdat de baas eerst geen deken wou kopen. Nu zijn haar manen al weer redelijk lang!

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 18:50

Moet eerlijk bekenne dat ik schrok ( ff verbeterd ;) stond er zo cru ) toen ik fotos via de mail van de TS zag. Ook van de echte eigenaren van deze merrie :o
Offspring fokt groot door.. Maar nog nooit zo lichte offspring gezien :n
valt me wel tegen :o vooral uit de merrie. Pipo is zo'n leuke merrie :+:

Uit deze merrie is ook een robbert o neill geboren en deze is naderhand gedekt door Ryan. Ben erg benieuwd hoe deze merries zijn
Laatst bijgewerkt door Caye op 05-10-09 18:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Caye

Re: Hoeveel zou je geven voor:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 18:53

LET WEL blijf het een heeeeel leuk paard vinden :j maar proto type wat wij wilde fokken is gewoon niet gelukt. Voor de merrie vond ik offspring een goede match.

Ze is op anderhalf jarig leeftijd aangekocht door de eigenaren toch?

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 18:55

Het is ook een vreselijk leuk paard, maar het zal weinig fokkers en echte liefhebbers van het ras aanspreken omdar ze daarvoor gewoon echt TE licht is. Als sportpaard heb je er een vreselijk leuke aan volgens mij.

XxStellaxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-09 19:03

@Caya, je schrok ervan hoe luxe ze is? Enne de echte eigenaren zitten niet op internet dus dan zul je met mij gepraat hebben gok ik. Enne wie of wat is TS?

Ze is hier inderdaad op ongeveer 1,5 jarige leeftijd gekomen. Er worden veen buitenritten mee gereden, dit vind ze heerlijk. Sinds begin dit jaar wordt ze nu gereden door iemand die er echt een klik mee heeft en die rijd haar nu verder.

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 19:05

Kan die haar ook niet kopen dan? Iedereen blij!

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 19:06

XxStellaxX schreef:
@Caya, je schrok ervan hoe luxe ze is? Enne de echte eigenaren zitten niet op internet dus dan zul je met mij gepraat hebben gok ik. Enne wie of wat is TS?

TS is Topic Starter :D

XxStellaxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-09 19:07

@Caira, Kijk wat ik gewoon belangrijk vind is dat als we deze merrie verkopen (ALS aangezien dit nog niet zeker is) er met die nieuwe eigenaar gewoon een goede klik is! Het is een leuk dier maar ook niet de makkelijkste. Ik hoop dan gewoon dat ze bij iemand terecht komt die er wedstrijd mee wil rijden, want daar zou ze zeer geschikt voor zijn en daarbij is het een pluspunt dat ze luxe is. Eerlijk gezegt vind ik dat ook wel leuk aan haar. Maar dat is mijn menig. Om maar even aan te geven dat ik haar liever naar een goed adres doe waar 1 iemand gewoon lekker met haar bezig gaat dan dat ze als fokmerrie of als echt liefhebbende tinker weg gaat. Zolang ze maar in goede handen terecht komt!

XxStellaxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-09 19:09

Haha oki, ja zo vaak ben ik ook niet actief op bokt.nl hahaha :P Weer wat geleerd (begreep er al niks van :P) @Ilzas Eeh nee misschien heeft niet iedereen plek en geld voor een paard, zeker niet als je nog studerend bent.

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 19:09

XxStellaxX schreef:

Ze is hier inderdaad op ongeveer 1,5 jarige leeftijd gekomen. Er worden veen buitenritten mee gereden, dit vind ze heerlijk. Sinds begin dit jaar wordt ze nu gereden door iemand die er echt een klik mee heeft en die rijd haar nu verder.

Ik heb met 2 mensen gemaild :j
TS ( topicstarter ;) )

Priscilla en met Linda.

weet niet wie wie is. Ik ben iig de oude eigenaresse van Offspring.
Ik "schrok" hoe fijntjes ze was voor een tinker ;) Heb nog niet zulke luxe Offsprings gezien ;)

XxStellaxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-09 19:17

Hehe o haha dat was ik al weer vergeten. Dan heb je inderdaad met mij gesproken en Priscilla rijd haar nu. Ik wou al zeggen en met de eigenaren :P Die doen niet echt aan bokt. Ik ben de link tussen hun en internet :P Ik find het opzicht wel leuk zo'n luxe type, maar goed het valt niet bij iedereen in de smaak. Maar zo hebben we ook een Shetlander staan met behoorlijk schoft die ook niet altijd in de smaak viel (ze is nu 19). Toen ze jonger was kreeg ze een 2e premie omdat ze te rank was, staat ook hoog op de benen.

Ik kan iedereen garanderen we geven haar genoeg voer! :P Ze is gewoon zo luxe, voor dat iemand mij dat gaat vragen :P

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 19:26

hoe oud was ze ook alweer? :o edit: 5 jaar... nog een beetje uitzwaren dus.

maar euhm, zomereczeem.... is ze er op gestest? ik ben er altijd een beetje op tegen om meteen maar te zeggen dat huidaandoeningen per defintie niet te behelpen zijn.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 19:28

Ik vind het nog wel meevallen met de luxe type? Ze is zeker wel het luxere type, maar nog wel zoals je zoveel ziet en nog luxer ook meer dan genoeg! Zonde van de zomerexceem, maar zonder exceem had ze een normale prijsklasse kunnen aanhouden.
Ivm de exceem durf ik geen waarde te geven, zou ik gewoonweg niet weten :n Wat de gek er voor over heeft ;)

XxStellaxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-09 19:37

Ja het zou kunnen dat ze nog wel wat uitzwaart inderdaad. Ze is ook nog erg jong en nog niet echt uit de groei dus het zou maarzo kunnen dat ze nog wat breder wordt. Ze is niet getest op zomerexceem! Dit was ook het eerste jaar dat ze begon te schuren dus.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 20:52