Als de tinker alles heeft wat jij zoekt en de bekende klik waarom niet, ik zou er voor gaan Ik heb gister een tinker merrie gekocht met alles wat ik in een paard zocht. Ben er helemaal lyrish over. Heb er 3250 voor over gehad. Heb vele tinkers bekeken. Duurder en goedkoper maar waar naar zijn geld hoor. Klopt wel vanaf 2500 heb je een tinker. Maar voor elk pluspunt.(mooi ,braaf, verkeersmak, gezond en alle knoppen erop) daar betaal je voor. Ik heb er 3250 voor betaald vind ik zelf dubbel en dwars waard. Ze moet nog gekeurd worden en dan komt mijn droom naar huis. Ze komt uit de handel maar daar stond ze net 2 dagen. http://link.marktplaats.nl/276460425
Gefeliciteerd. Leuk dier, erg braaf zo te zien, plaats nog eens een topic als je haar hebt.
Alsof je in de handel niet een goed paard kunt kopen. Je kunt een goed paard kopen bij een particulier en bij een handelaar en je kunt ook bij beiden besodemieterd worden. Volgens mij staat die stal waar jij hem vandaan hebt ook best goed bekend hoor.