Maar op de site ziet hij er idd uit als een mooie kerel.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

DientjeChico schreef:Ben op bezoek geweest bij Sir Camelot: WAAAAAAAAAAAAANZINNIG mooi dier!!! En dan ook nog een geweldig karakter, heerlijke knuffelkont. Ik was al dolenthousiast maar ben nu echt helemaal verkocht. Geen twijfel meer, dit wordt de vader van mijn veulen!
Tuurlijk heb ik naar het dekgeld gevraagd, voor mij geen probleem (zeker nadat ik Sir Camelot in het echt gezien heb) want ik zie ook wel in dat dit een heel uniek paard is waar er 1-2-3 geen tweede van te vinden is. Daarvoor ben ik al te lang op zoek naar een grove grote hengst (heb ongeveer alle sites op de hele wereld al gezien, gezocht en bezocht). Verder heb ik inmiddels van een bezoeker van de Open Dag bij Gypsy Giants begrepen dat daar een mooi, zwaar merrieveulen van hem te koop staat voor 4000 euro. Het kwakkie van Sir Camelot is dus in ieder geval een goede investering voor de toekomst...

), omdat ik echter voor de verkoop fok ga ik dat risico niet nemen, daar moet ik enorm veel op toe gaan leggen en dat heb ik er niet voor over. Bovendien moet ik het veulen dan nog maar kwijt zien te raken.

vergeleken met andere mooie grove hengsten.
.
Gezien de huidige markt op het moment.