Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Mariska_28 schreef:Pellie schreef:
Haha
Denk dat de hengst van je keuze wel wat in je nadeel werkt. Veel tinkerkopers willen graag een zwaar dier met veel behang, en ik persoonlijk in ieder geval, zou dan niet jouw veulen kopen. Niets ten nadele van je veulen hoor!
Ik heb nog een bruinbont hengstveulen wat ik te koop heb, en ben blij dat er niet al te veel bruinbonte 'concurentie' is.

frenia schreef:ik ga mee met mariska
de grootste markt is er toch voor veulens van zware/zwaardere ouders

Mariska_28 schreef:Ja, maar met behang bedoel ik het behang aan de benen.. Zware sokken!
frenia schreef:als je je merrie wil sparen, moet je niet fokken

frenia schreef:als je je merrie wil sparen, moet je niet fokken

Mariska_28 schreef:frenia schreef:als je je merrie wil sparen, moet je niet fokken
![]()
En tussen de Offspring en Robin zit een wereld aan hengsten. Maar nogmaals, ik wil helemaal geen oordeel vellen over hengst/veulen etc. maar geef aan wat mee zou kunnen spelen bij de mindere verkoop. Want dat was de vraag. Dan hoef jij je keuze niet te verandwoorden hoor..
Roos13 schreef:Wat ook bij Bokt een nadeel is dat je bij de advertenties van "paarden te koop" niet vaker een pony of paard kan zetten.
Ik heb ook wel eens shetlander veulens te koop en dan zeggen ze: ga maar een advertentie zetten bij "commercieel".
Dat is jammer want daar verdwijnt de advertentie al na een dag tussen vele advertenties.
En mensen gaan tussen commercieel ook geen veulen zoeken.
Ze zouden een aparte rubriek met "commerciele paarden te koop" moeten hebben.
Tenslotte zitten er op bokt DE paardenliefhebbers en zou ik ze liever hier verkopen dan via bijv. marktplaats.
,hij staat dus nu nog te koop

superrizzo schreef:ze liever een wat zwaarder veulen tegenwoordig en robin is een best slanke grai.
en 1500 euro is een mooi bedrag
Roos13 schreef:superrizzo schreef:ze liever een wat zwaarder veulen tegenwoordig en robin is een best slanke grai.
en 1500 euro is een mooi bedrag
Uhhhh, een nog zwaarder veulen??? deze is echt zwaar hoor. En het word echt wel een flinke dame.
Het is niet alleen pappa die wat mee geeft. Ze kan ook gewoon op mamma lijken.
Dat is toch bij mensen ook, de ene lijkt meer op papa en de andere meer op mama.

Roos13 schreef:Het veulen was dus groot en bleef op de ribbekast steken. Gelukkig had was ik er bij en stond er nog iemand bij...anders had het heel slecht afgelopen.
Dat wilde ik dus NOOIT meer. Vandaar de wat luxere type Robin. Van moederskant komt er toch wel zwaar in, dus daar was ik niet bang voor. Het veulen was nog groot, maar het ging wel heel stuk beter.
Kijk en dat vind ik de belangrijkste reden waarom ik Robin heb gekozen: om mijn merrie te sparen.