Ik kom zoiezo wel kijken!
Ik zou best zo'n les van Lotje willen winnen, maar niet met Bon.

Dus we gaan gewoon lekker kijken, hartstikke leuk!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tinkerstamboek.nl schreef:Om organisatorische redenen zouden wij graag via de email secretariaat@tinkerstamboek.nl een opgave willen ontvangen met het aantal personen u aanwezig wilt zijn op deze dag. Er wordt geen entreegeld gevraagd.
Programma met tijden volgt.
ik zelf schreef:Hallo ,
Bij deze wil ik mij graag melden voor de jubileumdag.
Alleen heb ik 1 vraag , een vriendin van mij is ook helemaal gek van tinkers en zou graag mee willen.
Zij is alleen geen lid van het NSvT.
Is dit een probleem ?
Dit vraag ik omdat er "in de wandelgangen" rond gaat dat de jubileumdag alleen voor leden is. En ik zou het toch heel vervelend vinden als mijn vriendin hierdoor niet mee kan.
Graag hoor ik het juiste antwoord.
Vriendelijke groet , Sandra Keyzer (lidnr 1834)
Brigitte Sturm schreef:Geen probleem, vertel de wandelgangen maar dat deze dag open staat voor iedereen die daar interesse in heeft.
Mvg
Brigitte Sturm
Stamboekkantoor NSvT
mnkortleve schreef:Het was mij ook naar het lezen van het andere topic nog steeds niet duidelijk of het nu wel of niet toegankelijk was en ook voor andere personen op bokt was dit onduidelijk ik ben blij dat ik nu zeker weet dat ik en ook anderen overal mogen kijken op deze feestelijke dag.
dobbel schreef:maar iedereen is als toeschouwer gewoon aanwezig om mee te kunnen genieten van de leuke en gezellige dag, alleen om ergens aan mee te doen met je tinker moet je lid zijn.