Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MysticTinker schreef:Mijn tink kon/kan vlak langs een mega traktor lopen.. over de brug van de autoweg.. langs paraplu's.. Maar een houten bankje of een gekleurd riooldeksel is dodelijk
Oh, en wat dacht je van markeringen op de weg zoals haaientanden.....
Daar gaat meneer, na een aai over de bol, knorrend op de tenen langsdoor..
Toen kwam er een luchtballon vlak over de paddock heen, zo'n 20 meter er boven gok ik.. Een lawaai! En meneer stond vrolijk rond te kijken waar dat kabaal toch vandaan kwam.. Totdat hij ineens door had dat het van boven kwam
Toen ging ie met 4 benen de lucht in, sprong 10 meter opzij, en ging het nog eens een tweede keer bekijken
de mutsTinkermuts schreef:ik begrijp wel dat de jouwe zo is, maar eerder i n het topic praat je erover dat het ras pittig is, tuurlijk zijn er uitzonderingen, in elk ras.......een tinker is geen kinderpony, ze zijn nml erg sterk, de meeste heerlijk eigenwijs, sommige kunnen lekker drammen.....maar pittig...die ervaring heb ik met de meeste toch echt niet, en heb er best wat in mn handen gehad, en als je hier in het tinkerforum eens rondhoort zijn er maar weinig die spijt hebben dat ze voor een tink gekozen hebben, sterker nog, wij noemen dit het tinkervirus, op een of andere manier worden het er steeds meer in je land hihi.