Yups, en dan ben ik voorlopig anderhalf jaar klaar met keuringen voor Boyan, hij gaat in oktober 2010 naar de hengstenkeuring van het Tinkerstamboek. Denk niet dat ik hem nog naar het ICS meeneem, zeker volgend jaar nog niet..
komen we toch een ander keertje? Volgens mij zou ik je trouwens zowiezo op kraamvistie brengen daar Peet!
mnkortleve
Geplaatst: 06-07-09 11:17
Shayla Wil me wel aanbieden als wasser als je het niet red.
Angeliekje
Geplaatst: 06-07-09 21:06
Ik kom ook kijken naar Anouk dr prachtige zoon (Boyan offcourse ) Hopen dat hij er niet weer bij gaat liggen net als toen Dian
eef_R
Geplaatst: 07-07-09 08:38
Ik kom ook naar de keuring met Youck. Een hengstveulen van Baggio
Chubby
Geplaatst: 07-07-09 10:42
Chivas doet mee aan de JHK, dus die kom ik supporteren!
Alle bokkers die meedoen met hun paardjes in een ándere categorie kom ik ook toejuichen
Shayla Wil me wel aanbieden als wasser als je het niet red.
ff snel vanaf de mobiel op vakantie...kan niet slapen Dat is heel lief! Zal er zeker aan denken! Maar met een beetje geluk ben ik vrij die week....als ze me niet bellen van mn werk.... Evelien leuk dat je ook komt! Ben benieuwd hoe je ventje er nu uit ziet!
ja ben ook wel benieuwd naar tijden en wie er komen.
Carolien1986
Geplaatst: 12-07-09 14:18
Ik kom ook!!
Deze dag kom ik zonder tinker, maar in september kom ik met mijn tinker-veulen Fenore...
wie komt er nog meer?
carolien
Muds
Geplaatst: 13-07-09 12:25
Dat klinkt gezellig allemaal
Wij komen met Babet en Floortje. Floor bij de stamboekmerrieveulens en Babet gaan we proberen voor graadverhoging. Die kwam de vorige keer 2 puntjes te kort op beweging en nu letten ze wat meer op type, dus misschien...
Kun je je premie kwijtraken dan? Ik dacht dat het hoogst behaalde resultaat blijft gelden
Mmmm, klinkt toch allemaal wel heel verleidelijk van wat er komt..... Eens zien of ik op die dag nog vrij hebt anders kom ik misschien ook nog wel langs om de verschillende paardjes aan te moedigen