Ziet er goed uit DUS het zal wel goed zijn..
of betadine scrub genoeg is weet ik niet; bij mij bleek dat dus niet zo. Ik vermoed ook dat de betadine wel prima was, maar ik kreeg zijn sokken dus nooit droog genoeg; en dan gaat t lekker broeien.
CPL ..ik vind het vreselijk om toe te moeten geven, maar dit zou nog best kunnen. Ik hoop het werkelijk niet ,want volgens mij is er niets tegen te doen en dat idee alleen al jaagt me in de gordijnen. Ik ga het wel uitprinten en iniedergeval neerleggen bij mn DA: of ze eens wil kijken of we dat uit kunnen sluiten.
Die 'olifanten poten' met plooien en groeven is al een symptoom als ik het goed begrijp. Hij heeft alleen die knobbels niet én hij valt niet af
ik focus nu eerst op dit hele gebeuren van de benen, de antibiotica en de schuftmijt; zodra daarbij het eind in zicht is ga ik me concentreren op het preventieve plaatje; hoe is hij er ooit aan gekomen en wat moet ik doen om te zorgen dat ie het niet meer (zo erg) krijgt.
ik moet m ook gaan wennen aan een scheerapparaat; als iemand daar nog tips voor heeft... Nu is het dus onder een roesje gebeurd. Maar dat wordt een kansloos verhaal.