Uiteraard ook met maddox lopen nuage , zoals beloofd ! hihi
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ach sta je ook lekker vaak op de foto
En dan denk ik "Ja ik moet er heen!" maar ik ben helaas even met andere dingen druk. Maddox is bevallen en Nuala vecht voor haar leven in een kliniek aan de andere kant van het land. Nuage schreef:Ik heb ook geen trailer, daar zijn toch altijd mouwen aan te passen? Omdat het zo'n kippestukje is moet dat vast lukken. PM me anders even als je toch graag wilt.
Ik zie je paardje iedere dag staanEn dan denk ik "Ja ik moet er heen!" maar ik ben helaas even met andere dingen druk. Maddox is bevallen en Nuala vecht voor haar leven in een kliniek aan de andere kant van het land.
grrr schreef:Die ken ik helemaal niet? Foto?Waarom arme Pal?
Ben nog steeds van plan te komen, als het tenminste een beetje weer is. Zou bijna Banbay meenemen, maar hij mag nog steeds veel strakker in de spiertjes... dus nog maar jaartje wachten.

Lekker ding, ik wilde toen een keer met hem dekken. Helaas wilden toen de eigenaren niet extern dekken. Ze wilden wel kijken voor KI, maar dat werd later toch te duur voor hun.