Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, Dalen alleen niet. Op dit moment ziet het er naar uit dat deze wedstrijd niet doorgaat. Of we die regio dan volgend jaar nog eens gaan proberen zien we met de evaluaties wel.
Zoals ik al zei is er hier weinig te doen omtrent tinkers qua wedstrijden/dagen e.d. Maarja, als er ook niemand op af komt....WenK schreef:De competitie loopt wel, Dalen alleen niet. Op dit moment ziet het er naar uit dat deze wedstrijd niet doorgaat. Of we die regio dan volgend jaar nog eens gaan proberen zien we met de evaluaties wel.

WenK schreef:Op dit moment heb ik 2 werkelijke inschrijvingen en 2 toezeggingen van niet-leden. Ik heb er minimaal 10 nodig, + (uit mijn hoofd gezegd) 20 deelnemers aan de keuring. Ik zou heel graag zien dat het doorgaat, maar als er zo weinig animo voor blijkt te zijn in die regio dan houd het op he... Heel jammer...
Zou jammer zijn als het volgend jaar dan idd niet meer wordt georganiseerd. Want dan wil ik zeker met Fayette mee doen en misschien ook wel met Dunla. 
WenK schreef:Op dit moment heb ik 2 werkelijke inschrijvingen en 2 toezeggingen van niet-leden. Ik heb er minimaal 10 nodig, + (uit mijn hoofd gezegd) 20 deelnemers aan de keuring. Ik zou heel graag zien dat het doorgaat, maar als er zo weinig animo voor blijkt te zijn in die regio dan houd het op he... Heel jammer...
cp112 schreef:En jullie zitten waar? Was dat andere tinkerweekend ergens in mei ook niet bij jullie?
Daar ben ik toen niet heengeweest omdat het te ver was
flettie schreef:Zou jammer zijn als het volgend jaar dan idd niet meer wordt georganiseerd. Want dan wil ik zeker met Fayette mee doen en misschien ook wel met Dunla.
Andere wedstrijden voor de competitie zijn me eigenlijk te ver weg voor 'even' een dressuurproefje rijden.
Dalen zou juist een leuke zijn voor te oefenen.