Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dus wat dan? Nee, ik denk dat ik voor niemand in prijs zou zakken, behalve bij echte bekenden dan.
Als je ruim 3000 euro voor een veulen vraagt dan kan je er vanuit gaan dat deze niet snel verkocht wordt.
Nuage schreef:Nee dat klopt bobolien. Maar zodra je dat wel kunt zijn ze nog duurder
Nuage schreef:Lien, de jaarlingen en twenters uit categorie 8 en 9 horen later in categorie 1 en 2 te vallen. Als je pech hebt is het niet zo, maar dat is wel de bedoeling en nou juist de potentie waar je voor betaald.

daar vind ik het ronduit belachelijk 
Mijn merries passen meer in het ICS plaatje dan bijvoorbeeld een Anouk. En aangezien dat is waar jij waarde aan hecht, en Lien ook volgens mij, is dat automatisch ook meer waard. Klinkt logisch.
Nuage schreef:Even heel cru gezegd; maar een "standaard" veulen van "standaard" afstamming die een leuke 1e premie haalt op een keuring is niet meteen 3500 euro waard maar valt nog steeds in de normale categorie.
had Fantaghiro vorig jaar voor meer dan 4000 euro kunnen verkopen (vraagt zich af hoeveel die dan als volwassene zou zijn waard geweest
)