[TI] tinker(s) te kijk in noord-oost groningen??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xsiroccox

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 12:42

Ja, Sophietje heb ik weleens gezien. Heb nog bij d'r dochter gekeken toen ik op zoek was naar een tinker.
En in Zandeweer en richting Groningen aan de Eemshavenweg... Ja, ze zijn er wel, maar je komt ze nooit tegen (tijdens een ritje bijvoorbeeld bedoel ik meer) :)

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 00:23

gipsycobs schreef:
Nou dan meld ik me ook aan voor je tinkertour....Melodystables in Tjerkwerd Friesland. Cead Mile Failte zoals de Ieren zeggen ofwel Honderddduizend Maal Welkom. De koffie staat klaar !
We hebben ze in diverse soorten en maten. En een rijbak tot je beschikking mocht je op 1 van de Bontekonten willen kruipen.

Een Iers sprekende Fries, gekker moet het niet worden hahaha! Ik heb een bordje uit Eire meegenomen met dat erop.. hij moet nog opgehangen worden, maar goed..
Ik heb dus nog nooooit van Tsjerkwerd gehoord! maar jij wellicht ook nog niet van Jelsum haha. Die zoeken we op. Als er dan toch getourt wordt nodig ik mezelf graag uit eens bij jullie te komen kijken. ;)

GCofOz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 14:20

Als je nu toch naar Dwingeloo en Olderberkoop gaat kom dan ook even langs in Wapserveen :D
Hier staan ook aardig wat Tinkers :P

sophiatinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 14:20

heey
ik heb mijn tinker in kolham staan. vlakbij hoogezand.
zij is niet zo groot maar kijken kan altijd.
ik rijd met haar officieel dressuur in de B paarden.

troi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-09 22:09

Hi allemaal, ik heb met een vriend even bekeken wat de handigste route was en zo zijn we bij 3 adressen uitgekomen. Dat is echt het maximale als we de paarden echt serieus willen bekijken en ook wat betreft het uithoudingsvermogen van onze serieuze bijrijder, zoon van anderhalf met een flinke voorliefde voor paadjus. We hebben met alle drie een afspraak gemaakt voor as zondag! Heb er ontzettend veel zin! Tinkers here we come!!!
Laatst bijgewerkt door balance op 13-04-19 12:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam verwijderd op verzoek

sophiatinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 09:18

troi schreef:
Hi allemaal, ik heb met een vriend even bekeken wat de handigste route was en zo zijn we bij 3 adressen uitgekomen. Dat is echt het maximale als we de paarden echt serieus willen bekijken en ook wat betreft het uithoudingsvermogen van onze serieuze bijrijder, Wisse van anderhalf met een flinke voorliefde voor paadjus. We hebben met alle drie een afspraak gemaakt voor as zondag! Heb er ontzettend veel zin! Tinkers here we come!!!

oke
mogen we ook weten bij wie jullie langs gaan??

Anoniem

Re: tinker(s) te kijk in noord-oost groningen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 00:05

@Sophiatinker, kan ik jouw tinkers zien wanneer ik via de weg vanaf slochteren (100km weg) naar het zuidlaardermeer rijd?
Wij zien als we van het zuidlaardermeer naar huis rijden aan rechterkant van de weg altijd tinkers staan.

sophiatinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 09:03

@mindim, ik heb 1 tinker die samen staat met een fjord en haflinger. ze staat als je van hoogezand naar slochteren gaat aan de rechterkant bij kolham. vanaf hoogezand binnen 2 km.

troi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-09 09:24

sophiatinker schreef:
troi schreef:
Hi allemaal, ik heb met een vriend even bekeken wat de handigste route was en zo zijn we bij 3 adressen uitgekomen. Dat is echt het maximale als we de paarden echt serieus willen bekijken en ook wat betreft het uithoudingsvermogen van onze serieuze bijrijder, zoon van anderhalf met een flinke voorliefde voor paadjus. We hebben met alle drie een afspraak gemaakt voor as zondag! Heb er ontzettend veel zin! Tinkers here we come!!!

oke
mogen we ook weten bij wie jullie langs gaan??

Zekers! We gaan eerst naar Buinen op visite bij arwen3@bokt, vervolgens rijden we door naar Dwingeloo op visite bij hetboterveen@bokt en als laatste gaan we naar HannekeS@bokt in Wapserveen.

Zoonlief van anderhalf gaat ook mee, die is ook dol op 'paadjus' en weet al heel goed dat paadjus hihihihi zeggen :D
Ik houd jullie op de hoogte!

Groetjes
Laatst bijgewerkt door balance op 13-04-19 13:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam veranderd in ‘zoon’ op verzoek

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 09:59

Heel veel plezier gewenst! Noord-Oost is wat verplaatst zie ik :D

troi

Re: tinker(s) te kijk in noord-oost groningen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-09 10:19

Yep, we hebben er maar een rondje drenthe en beetje friesland van gemaakt (tenminste, ik denk dat wapserveen frl is maar weet het eigenlijk niet zeker..).

GCofOz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 11:24

troi schreef:
Yep, we hebben er maar een rondje drenthe en beetje friesland van gemaakt (tenminste, ik denk dat wapserveen frl is maar weet het eigenlijk niet zeker..).

Nope, Wapserveen is Drenthe :D En dan kan je op weg naar huis nog even langs Aricia@bokt want die woont in Oldeberkoop want daar kom zo dan zowat langs. :P

wordt vast een leuke dag. Tot zondag :wave:

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 11:26

Ik woon in Duitsland, ongeveer 65 km. van Winschoten (kom er elke vrijdag) en heb ook een Tinker. Wel een kleintje hoor, 1.40m. maar hij is ijzersterk.

Je bent welkom om eens langs te komen en een ritje te maken.

troi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-09 13:16

HannekeS schreef:
troi schreef:

Nope, Wapserveen is Drenthe :D En dan kan je op weg naar huis nog even langs Aricia@bokt want die woont in Oldeberkoop want daar kom zo dan zowat langs. :P

wordt vast een leuke dag. Tot zondag :wave:

Hi hi hi ik ben bang dat nog een extra adres niet gaat passen (alhoewel ik dat stiekem best zou willen hoor :o )

Tot zondag :wave:

troi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-09 22:13

Hoi Tinker-fans,

Even kort de vriend van Troi....vandaag met haar op onze Tinker-Tour geweest. Een forse middag Drenthe in en....tinkers hebben we gezien. Ik heb zelf al wel 3 rijlessen gehad, kan mij volgens de letter dus een ervaren ruiter noemen maar weet er natuurlijk helemaal geen biet van.....tot vandaag !!! We hebben bij 3 trotse bezitters heeeeele mooie tinkers gezien en we zijn overladen met informatie. Erg leuk de vele reacties op bokt en nu nog verliefder met de pootjes op de bank....bedankt.

vriend van troi