ahh , heb een keer 2 donkerpaarse rondjes van Willy gehad Op allebei mijn knieën 1, maar daar zijn geen pics van hihi
hihi, die had ik wel willen zien had ik je terug kunnen uitlachen Komen zo foto's aan van de draak in kwestie
Zeg hallo, mag ik plassen in privacy?Ze zeggen dat ik ondeugend ben, maar dat heb ik van peetmama fleur hoor!Deze mevrouw zegt dat ik dat moet doen! (is ze niet mooi ) dragend van tol Zeg nou zelf, hier kan je toch niet boos op blijven?En als laatste zijn hele mooie mama
Heyhey Mooie plasfoto hierboven EINDELIJK DOET INTERNET HET OP MIJN EIGEN COMPUTER!!!! WE WISTEN NIET WAT HET WAS MAAR HIJ DOET HET EINDELIJK
snowdon schreef:Mooi shot weer!Maya op het dak? Ach dan zit er nog altijd een etage tussen hier Jij blij!
mooie foto's, ook die van de machine hoor!Lies heeft de ruwe schetsen gezien, dus kan k ze ook hier zetten LutskeLucyJesper, hèhè, eindelijk dan!!
Foto's zijn trouwens wel iets opgelicht, zon was al weg, een een grote schep contrast toegevoegd.. Op t moment heb ik iets met grove contrasten.. Maar vind t bij deze foto's wel leuk ogen..