fjordkootje schreef:Goedemorgen allemaal!
Lekker weer? Waar? Hier in Duh Haagh is 't grijs, beetje mistig
Hier in Duitsland is het echt lekker zonnig en helder weer.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
fjordkootje schreef:Goedemorgen allemaal!
Lekker weer? Waar? Hier in Duh Haagh is 't grijs, beetje mistig

Ze wantrouwt alleen nog vreemden die met een zweep echt zwiepen.
Ik snap dat je t liefst zo gauw mogelijk weg bent.
gaaf dat je met touwhalster gereden hebt!
bedankt dat je t vroeg, het gaat nu wel weer. Gebruik iedere dag wel mijn pufjes en is nu wel beter onder controle. Ben wel weer lekker verkouden geworden 
Ik kom dan wel langs om te sleeen, als je t goed vind
Lijkt me zooooooooooooooooo gaaf!!!!!

Ik weet niet of een paard dat kan krijgen, ze kunnen toch ook andere mijt soorten krijgen?
SuperRoos schreef:ivermectine is tegen horzeleitjes toch, niet tegen mijt, mijt komt niet door wormen, of bedoelen jullie iets anders haha en ben ik blond op de vroege ochtend...
SuperRoos schreef:echt waar, goh, dat wist ik helemaal niet
dus als je ze ontwormt met ivermectine is het ook daarvoor, of moet je dan een ander middel hebben met ivermectine..
yarka schreef:ivermectine ingespoten is toch hartstikke gevaarlijk?!
Jellie schreef:flettie schreef:Morguh,
maar nog steeds druk bezig met de maandafsluiting dus
Hier net zo.... maar alvast allemaal een fijne dag!!!!
Boya schreef:NikitaGoGo, ik zie dat je in Duitsland woont. Zit er een tinkereigenaar bij mij in de buurt of woon je richting Flettie?
NikitaGoGo woont in de buurt van Lingen en ik in de buurt van Nordhorn. flettie schreef:Boya schreef:NikitaGoGo, ik zie dat je in Duitsland woont. Zit er een tinkereigenaar bij mij in de buurt of woon je richting Flettie?
Richting mijNikitaGoGo woont in de buurt van Lingen en ik in de buurt van Nordhorn.
. Flettie jij woont dan bij Daphne (Sherwood) om de hoek
, mooie paarden zat bij jou dus!
. Dat heb ik dus mooi niet gedaan. Dan moeten ze dat ding maar op internet gaan aanbieden. Met die extra set ben ik dan bijna evenveel kwijt als een nieuwe. En daar maak je dan afspraken voor. Zucht.
. Ben benieuwd of dit hetzelfde is als wat jullie bedoelen? Boya schreef:NikitaGoGo, ik zie dat je in Duitsland woont. Zit er een tinkereigenaar bij mij in de buurt of woon je richting Flettie?