jeetje jackytje! ben echt jaloers op jou... XD Ik wil ook op de cover
haha zal alleen nooit gebeuren! maar goed:P
hier een paar fotos van roosje,,
en madam is ook weer geschoren:D
Laserwoman
Geplaatst: 01-11-13 19:49
Wat een prachtige foto zeg Jackytje! laat even weten welke agenda het wordt?
TurboTinker
Geplaatst: 01-11-13 21:08
Roosje krijgt een dikke reet! staat dr onwijs goed!
Gave foto kaat!!
Janine : Paralympics, respect! Als je spastisch bent, hoe doe je dat met rijden dan? word je op je paard getilt en ben je zelf in staat om te sturen? Ben eigenlijk heel benieuwd hoe je dat aanpakt. Ik wens je veel plezier met je prachtige paardje!
Heel erg slecht screenshot, i know, maar we hebben gister weer een heerlijke crossles gehad op de treekhoeve
Snackie, ja ik wordt op het paard getild, dan proppen ze de teugels in mijn handen (mijn rechter hand kan ik niet zelf open doen). De eerste 5 a 10 minuten houdt iemand me even vast, tot ik mijn evenwicht heb en dan stuur ik ze weg en rijd zelfstandig. Op Mister Summer heb ik pas 3x gereden dus daar heb ik pas de laatste keer stukjes los gereden. Ik moet nog een beetje vertrouwen in hem krijgen en weten hoe hij reageert op dingen. Hij is pas 5 dus hij moet nog een hoop leren. Voorlopig is hij super braaf. Als je op youtube "Janine Romijn" intypt kun wat filmpjes zien van mij op manege paardjes. Binnenkort ook op MIJN Mister Summer. Helaas is het licht in de bak stuk dus de filmpjes van mij op Mister Summer zijn heel donker. Maar volgens mij is dit of topic, sorry. Als iemand meer wil weten moet er misschien een nieuw topic gestart worden ofzo? Ik wil geen stoorzender zijn hier.
Klinkt wel gaaf Janine, dat je met jou beperking toch nog zo kunt bewegen, en kunt paardrijden. Ik ga direct even op youtube kijken. Reageren is helemaal niet erg hierzo. Als je er een foto bij zet, blijft het on-topic namelijk.
Heb echt respect voor je Janine, echt hoop dat je veel plezier gaat hebben van je tinkertje!!!
Hier mis ik het trainen met mijn tinkerbeest heeel erg Al krijg ik er over een paar maandjes als het goed is wel een mooi veulentje voor terug!!! Maar kan niet wachten tot we weer kunnen verschijnen in de wedstrijd ring
Annikaatje
Geplaatst: 02-11-13 01:39
Ik denk dat het wel mee valt met z'n machtige uitstraling kwijt zijn. It's all about the pictures
Dit is Sandokan op de stoeterij in de winter (als stoere hengst )
Kan echt niet wachten tot er sneeuw ligt!
Wat een prachtige Tinkers komen hier langs !! Wauw
Sandokan heeft altijd al die onwijs lieve uitstraling gehad, zolang hij zich niet liet leiden door zijn hormonen Als 3-jarige vond ik hem al zo'n lief beertje om te zien.