ik heb wel enorm zin in september, dan ga ik L2 officieel met mijn eigen kanjer proberen. echt zoooo gaaf. heb er nu al zin in. Wanneer kunnen we inschrijven?
Nee Britta, nog 103 dagen tot de tinkerdagen september (uitgaande van aanvang 17.09)....
Hier vandaag gevrijwilligt op de menwedstrijd, was weer gezellig!
Morgen nog onderlinge wedstrijd en BBQ op stal en dan is het weekend gewoon alweer voorbij! Ondanks de korte nachtjes dit weekend/deze week (paar feestjes enzo) vliegt de tijd onwijs voorbij...
Schimpje
Geplaatst: 05-06-10 18:18
Nog 103 dagen...! Pfff....
Weet trouwens ook wie je voor Zuidwolde te jureren hebt.. Leuk!!
Jep, lang nog he? De wachttijd voelt vast korter als we idd op de 17e al beginnen en we vast mogen inschrijven...
Leuk he? Zit er over te denken zelf mee te doen ook in Zuidwolde. Ze hebben daar geen stallen, maar heel misschien kan ze een middagje bij bekenden daar in de buurt op stal/paddock/land...
Schimpje
Geplaatst: 05-06-10 18:29
Gewoon doen! Zal vast wel wat te regelen zijn voor Lisje toch?
Als ik me niet vergis is het idd nog maar 103 dagen... Juli & aug ieder 31 dagen is 62, dan in september 16 dagen erbij is 78. Van juni resteren nog 25 dagen (nu dan 24) = 103 (of nu 102).
Hier lekker bezig om verder te oefenen voor de Zdressuur... Vandaag onderlinge wedstrijd gehad en heb Lis daar in de Z1 gestart. Jury was er goed over te spreken (opzet van de wedstrijd was dat de jury na afloop van je proef even commentaar en tips gaf), vond het een leuk paard, ondanks de beperkingen van het ras voor de dressuursport en gaf nog een paar fijne proeftechnische tips, vooral hoe ik van wat 7ens 8en kan maken. Had totaal 198 punten (Z = winst 204) dus ik ben heel niet ontevreden.
Na mijn eigen start heb ik samen met juf bijna alle anderen gelezen, dus ik heb iets van 16 proeven gelezen, niet zo veel stem meer dus, haha... BBQ na afloop was heerlijk nog, en nu ben ik lekker (moe) thuis... Druk weekend zo, maar enorm gezellig!
Hier vandaag concours gereden met Arwen en met 3 winstpunten en 2 prijzen naar huis gegaan. Besloten dat zodra ik 20 winstpunten heb, ik overga naar het L1. dus kan zelfs al zijn dat ik de 1e dag Leusden dan al L1 start ipv alleen de laatste dag.
Ik ga de 19e pas weer officieel starten, heb ff voor Lis een kleine pauze ingelast... Wel weer zin om te gaan starten, maar ook wel fijn om nu nog wat puntjes op de i te zetten voor die tijd..
is denk ik voor zo'n grote overstap ook wel goed Z1 is niet niks maar ach.. heb nog een proef of 10 staan tot Leusden, en ga wat perfectioneren in de B. L1 oefeningen zijn we nu mee bezig, maar eigenlijk kan ze het allemaal al wel redelijk. voor een eventueel L1 debuut zou ik mij in ieder geval niet schamen nu Maar is veeeel leuker als we straks wat beter voorbereid erin gaan zodat we ook echt winstpunten kunnen rijden
Ze wordt nu ook alleen maar ff op S&T gereden komende weken, ff wennen voor ons allebei. Ze heeft natuurlijk op/na de tinkerdagen ook veel met trens gelopen en dat is toch (nog) iets verwarrend.