pffff, ik wel whahaa lag der 5 minuten in en mannetje moest me wakker maken voor een zoentje toen hij ging werken, normaal ben ik dan ook al wakker haha. Heb geslapen tot kwart voor 10
Sterkte zometeen op je werk, hoop dat je het trekt whaha! Ben zelf nog best beroerd.. Koppijn, maar dat hoort er beetje bij na zon raar weekend inderdaad..
Nou ik heb enkel maar erge buikpijn maar dat komt omdat ik mijn maandelijkse zooi gisteren heb gekregen en dan ben ik de eerste twee dagen altijd helemaal verrot van de pijn
Trea
Geplaatst: 16-02-09 11:36
Bah probeer ik net mijn profiel wat op te fleuren, staan mijn foto's er niet in. Wat doe ik verkeerd???
Bedankt voor de tips.. Lief van jullie! Ik had inderdaad al zo'n Rennie tabletje ja..
Ik baal dr een beetje van, ik eet heel graag pittig en heet, maar de laatste tijd kan ik er steeds slechter tegen ljkt t wel..
Willen jullie foto's zien van t strand?
DianneM
Geplaatst: 16-02-09 11:41
Je hebt de verkeerde codes gebruikt, je moet er [img]_voor_zetten_en_[/img] na
Dan krijg je dit: (als je mij quote dan zie je het in je berichtje staan wat ik bedoel)
Hoi Hoi welkom in mijn profiel, al heb ik niet zo heel veel te melden. Ik ben dus Trea, ik heb 2 kids(van men ex) en een kanjer van een vent waar ik 29-06-2007 mee ben getrouwd. Mijn kids
Nathalie leuke vakantie gehad Fluister Nora even in dat ze op 17 april moet bevallen, dan hebbe sita en ik "een verjaardagskadootje" Joyce d'r profiel gepimpt Nora Annita met Annique d'r camera (volgens mij) Ooh, leuke zomerse strand foto Lieve foto's Hihi slaapkop Himesh en storm....appel?! Noa is leuk, moest wel even lachen om d'r uiers hoor, wat grappig dat ze bont zijn Trea en Leon alweer werken Boris de nacht goed doorgekomen Beterschap Sita Hopen op een ontsteking Bianca Teuntje lekker rijden Ook Trea d'r profiel bijgewerkt Lekker Joyce, zo naar huis Ooh, sita, wat gaaf, Shania heeft er ook echt lol in
Nou ik zal ook even kijken wat ik van m'n profiel kan maken
Resi_lover
Geplaatst: 16-02-09 12:35
Trouwens gebruiken jullie nog een speciaal progamma om je profiel te bewerken ofzo?!