hier ook zon, zonnescherm hangt nog lekker naar beneden We hebben veranda dus die hou gelukkig ook een hoop warmte tegen, en het is heerlijk om op te hangen
Moet je zeggen, eergister een buitenrit gemaakt rond deze tijd met de appa van stal, en ondanks de warmte was ze niet te houden! En zweet was zo opgedroogd, daarna even douchen en ze wou nog wel een keer Viel me 100 % Mee
Volgend de buienradar komt er binnen nu en een uurtje of 2 een bui deze kant op, dus wij gaan zo ook even paardjes (veulen) vangen , die hoeft niet buiten in het noodweer wat er aan komt!
haha , bij ons blijft de rest ook buiten, maar we nemen met die kleine even geen risico. Die gaat morgen ochtend vroeg meteen weer naar buiten, hij is nog zo jong en ze vorspellen niet veel goeds.....
Arjan : wat denk je er zelf van? En voor hoe lang zou het evt. zijn?
Voor mij een mooie uitdaging, vind het wel sh.. voor Leon. Het zou dan tot en met eind dec zijn ongeveer. Ligt eraan wanneer de missie precies zal gaan starten. Nu staat 1 september tot en met 20dec.
is niet grappig Heb nu een mooi rood rondje op me been haha
Ik stond ze moeder te kriebelen, toen ik een neusje voelde in me rug en dacht ja dág je wacht maar even. Dat vond hij niet en hoppa, met ze voorbeen boem* En toen had ik een mooi rondje te pakken