Yep over een maandje!
Ik ben al aardig zenuwachtig, en druk aan het oefenen met pallieter! Het halster wat fleur om heeft, is het nieuwe halster van pallieter! Hij luistert al aardig, en is al aardig bijgetrokken rondom zijn buikje! Ik ben erg benieuwd wat degene die komen van hem vinden, het is zo een lekkere naarling!
Fionnuala is ook een lekkere merrie, maar heeft echt de uitstraling van moes. Relax en alles kan ook morgen, de rooie oogjes heeft zo ook van haar vader.
Lord komt ook naar beverwijk, maar daar zijn we niet bang voor die gedraagt zich wel:D
En dan komt Tolkien ook nog mee, het vriendje van pallieter, die is een stuk mooier dan pall maar wel veel sulliger. Ik ben erg blij dat er wat pit in pallieter zit, dat mist tol af en toe maar hij heeft hier en daar wel pit als het nodig is! Tol is gewoon een Echte Irish cob, pallieter een echte hengst
haha
Wel gaaf je solicitatie leon! Wel apart dat je te jong was, meestal ben je te oud als je soliciteerd is mijn ervaring! En toch maar weer iemand voor snowdon? Naja oudere mensen kan je wel beter vertrouwen! Nu maar hopen dat het klikt!
Ik ga nu lekker naar me bed, morgenochtend 8 uur weer beginnen, moet tot 4 en dan EIndelijk weekend! Volgende week tot zaterdag vrij, dan 4 uurtjes werken en dan die week daarna weer school pff heb nu al geen zin meer haha!