Het is BEAU en niet BO wat me vriend zei En hij is zo mooi Heb paar foto's gemaakt. Maar ze heeft liever nog niet dat ik ze online zet ze wilt het eerst zelf doen En dat begrijp ik best, heb het ook eerst aan dr gevraagd of het mocht
Zit trouwens met een schuin oog naar My name is Michael te kijken, übercute met die kinderen
DianneM
Geplaatst: 09-01-10 22:32
had vandaag nog fotos willen maken, maar het was zoooo idioot kkkkkoud... Maar eventjes een paar van rond de sinterklaas..
Dit was overigens de laatste dag dat Bonita haar 4 sokken nog had.. Zit er erg aan te twijfelen of ik haar voorsokken ook af zal scheren.. De mok is namelijk een stuk erger weer teruggekomen nu haar lichaam alle medicijnen eruit aan het werken is.. Heb haar ook weer op de probiotica en cat's claw gezet ter ondersteuning..
En rond de kerst Erg drachtige muts Liberty (24 april uitgerekend)
Mn schattige kleine meisje
snowdon
Geplaatst: 09-01-10 22:36
Toch wel jammer hoor Dianne dat je niet met Briseis gaat fokken, dat was toch je grootste beweegreden om een merrie er bij te nemen... en Briseis kan volgens mij heel wat moois op de wereld zetten Maar begrijp me niet verkeerd, begrijp en respecteer je keus wel. Vind het alleen zo zonde
Net ook stukje My name is Michael zitten kijken, soms wel humor idd!
Was Beau nu een jongen of een meisje? Mijn nicht en de hond van mijn oom heetten Beau, was lekker verwarrend vroeger haha Vond het wel n mooie naam altijd... maar zij was echt een bitch Hond was wel lief Maar toch n beetje rare associatie mee daardoor hihi
Dat was niet de belangrijkste beweegreden Leon.. Dat was dat Bianca Bries niet uit het oog zou verliezen..
De keuze om voorlopig niet te fokken is dat ik geen afstand kan doen van een eerste veulen.. Nu heb ik de kans niet om er eentje bij te houden, omdat de stal waar ik nu sta gewoon écht vol is en 5 paarden in pension aanhouden kost kapitalen.. Voorlopig is Briesje nog heel erg jong en die kans krijgt zij (of ik, net hoe je het ziet) ooit nog wel..
Heb nu door al het gedoe van afgelopen tijd te weinig reserves om op de draaien voor ernstige complicaties als het mis zou gaan met de dracht.
En als laatste wil ik nu gaan genieten van het beleren van 2 jonge paarden en sta ik zelf voorlopig nog in het fokprogramma