[TI] [HK]Waar het hart van vol is loopt de mond van over deel 11.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ellieellende

Re: [HK]Waar het hart van vol is loopt de mond van over deel 11.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 12:39

Leuk joh! idd trainen met een doel vind ik ook super fijn! dan werk je ergens naartoe!

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 12:41

Voorlopig doen we alleen afstanden langs de weg, maar dit is wel goed voor z'n balans.....die lange rechte stukken.

Giel is het er ook al mee eens dat we naar de Drumhorse keuring moeten :D Dan gaan we tegelijk met Ziggy en Janet :j

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 12:45

Leuk joh! al die plannen en enthousiasme!

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 12:46

Ja dat motiveerd echt wel :j

Heb vanmiddag functioneringsgesprek.....geen zin in :\

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 12:57

D_Travis schreef:
daar zeg je wat Bianca.. stel je gaat tijdelijk aan het werk, voor een paar uur met aanvullend WW, en je moet er weer uit, krijg je dan over dat tijdelijke werk maar weer 70%? dat zou ook stom zijn.. hmmzz.. tzit moeilijk in elkaar..

hihi Max lekker bepoteld :D
.

Nee dan krijg je weer je volle WW. We motiveren juist om werk aan te pakken, ook tijdelijk werk met minder uren. Zou wat zijn als daarna je uitkering lager is..
Het UWV zal aanvullende WW nooit zomaar verzwijgen! Wij hoeven niet te besparen ofzo, enkel de mensen vertellen waar ze recht op hebben.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 13:05

Ik heb via werk.nl ook al leuke aanbiedingen gehad op mijn cv :j

Grit --> pff profiel maken via tel idd NIET handig :n maarja eigenwijs is ook wijs hè :+

Mirjam met koe gaat niet goed :(:) en zelf ook naar HA en ziekenhuis :(:) en succes voor vriendin!!

Janet HEEL veel postcodes ingetikt %)

:oo Ellen ;( :(:) Heel veel knuffels!!!! en oh baby gevoeld :+: hier brieven in dezelfde strekking :j

TK hier wordt geduimd voor je +:)+

Pal blitse jas := leuk een fries vriendje 8-)

Calypso heerlijke foto vind het altijd zo knap dat je precies op het goede moment kan knippen 8-) (of heb je multishot)

Angela bepotelen goede oefening voor max dus :D en succes met brief!! en succes met gesprek!
Max en Ziggy samen op drumhorsekeuring dan kom ik supporteren :)) =:)

Dagmar hier kun je ze vaak huren bij grotere cafés of partytentverhuur of te koop bij grote warenhuizen ;) Succes met zoeken!

Gister bij een vriend op visite geweest die nu zijn 1ste huisje heeft 8-) en nog bijna geen spullen :(:) ... we hebben hem al met e.e.a. "gesponsord" maaruh mocht er dus iemand nog iets kwijt moeten (koelkast/ gasfornuis/ kookplaat/ bankstel of zo iets) dan weten wij misschien wel iemand :D

Hier trouwens weer een dag waarvan ik niet weet wat ik ervan moet denken :o maar ben de laatste tijd geloof ik gewoon weer teveel aan het nadenken 8)7 gelukkig komt kerst er weer aan en dan kunnen we weer vaker leuke dingen gaan doen :):) 8-)

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 13:05

Paintlinger schreef:

:(:) verwacht je een vervelend gesprek dan? Heb m vorige week ook gehad, gelukkig prima verlopen

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 13:08

Laatst bijgewerkt door ellieellende op 01-12-09 13:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 13:14

Ik heb nog wel een grote gele fauteuil Ingrid!! :D
Mag gratis worden opgehaald!!

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 13:18

ellieellende schreef:
Paintlinger schreef:

:(:) verwacht je een vervelend gesprek dan? Heb m vorige week ook gehad, gelukkig prima verlopen

Ik weet niet wat ik moet verwachten..... dat is een beetje raar.
Maar ik ben natuurlijk al eens eerder belazerd daar :roll:

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 13:35

Ellen zal het doorgeven 8-)

en Puck gratis altijd goed :D denk je dat die achterin een station past? dan kan ik hem misschien met onze auto keer op komen halen.

Angela al eerder belazerd :(:) meer dan je best kun je niet doen! Hopelijk valt het mee! *duim duim*

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 14:07

Afbeelding

ik mag dan wel waggelen, maar kan nog steeds stom doen :+

Afbeelding
buikje :D

Afbeelding
groepsknuffel!

Trea

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 14:15

Hier al ff niet meer gereageerd, maar nu moet ik toch echt ff

Allereerst El dat is klote net nu je dacht dat het best goed ging en je lekker verliefd was, toch fijn dat dan daar weer Niamh is die je wel weer op pept me haar vertrouwen en haar bewegende beep :+: :D :D . Nu lekker muziek hard helpt bij mij ook altijd als ik deprie ben.

En dan Bianca idd bezint eer ge begint, en ik kan daar over mee praten heb genoeg oliebol achter de rug en nog steeds veel oliebol (gelukkig niet zoveel financieel meer is bijna allemaal opgelost maar daar hebben wij zeer hard voor moeten knokken en werken). Ook ik kon er door vervelende omstandigheden niet meer voor men paarden zijn(en heb ik afstand van ze moeten doen), maar heb er wel voor gezorgd dat ze goed terecht kwamen en ben ze altijd blijven bezoeken toen ze niet meer van mij waren(gewoon om te zien dat het goed met ze ging) en ook ik heb er geen cent aan overgehouden toen ze éénmaal verkocht werden (heb er geld voor moeten betalen zelfs nog) maar dat boeit me helemaal niet ik ben allang blij dat ze super de recht zijn gekomen en dat is voor mij meer waard dan al het geld wat ik er misschien wel voor had kunnen krijgen. Dreigen met de slager zou ik nooit gedaan hebben zelf niet in een opwelling. Ook nu zou ik zo weer een stal vol willen hebben met paarden maar ik weet ook dat dit gewoon weg niet mogelijk is en ik dan de paarden niet kan geven wat ze zo nodig hebben, en ik hoef ook geen paard die ik moet delen met verzorgers omdat ik er anders financieel niet voor kan zorgen. Ik heb niets tegen verzorgers hoor, maar wel als je afhankelijk bent van een verzorger om er financieel uit te komen en een paard te kunnen houden. (dan zou ik liever die verzorger zijn).

Zo nu gezegd hier over.

Hier een bietje grieperig, buikgriep bah. :r

En werk tja ik zou ook niet bij één of andere instantie men hand op kunnen houden, maar wat moet moet maar dan wel er alles aan doen om weer aan een baan te komen. Ik kan er echt niet tegen als er mensen zijn die er misbruik van maken of in de ziektewet zitten en elders lekker bij werken -:(-
Ik hoop ook mijn kids bij te brengen de waarden van het geld en dat het niet zomaar aan komt waaien, maar wat ze er later mee doen tja dat is helaas maar afwachten.

Iedereen die een knuffel verdiend :(:) :(:) :(:) :(:)

Trea

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 14:16

oh el die foto's :+: wa een lekker ding he en dat mooie buikie. :o

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 14:27

He bah Trea! ziek?? blegh!
Niamh blijft altijd een beetje jouw paardje hoor! :(:)

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 14:34

thnx Esme!! weet ik dat ook weer

Angela trainen met Max :)

gratis meubels.. ik heb niks staan wat over is helaas Grid! Maar zag al mooie anbiedingen voorbij komen :)

Niamh :+:

Trea beterschap zeg!!

Heb de statafel gevonden, ik wilde er 1 kopen, kadootje voor mijn vriend, hij wilde er all lang 1 zelf hebben, en ik heb hem nu dus! heb hem zelfs al ingepakt, alleen nu moet ik hem nog verstoppen :+ maar waar := haha

Trea

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 14:36

ellieellende schreef:
He bah Trea! ziek?? blegh!
Niamh blijft altijd een beetje jouw paardje hoor! :(:)

Ik had net John aan de telefoon en vertelde da hij et had uitgemaakt, zegt hij die vent is El gewoon niet waard als hij nie kan inzien wa een topwijf hij laat gaan en weet je wat JOHN HEEFT GELIJK! :(:)

Trea

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 14:39

Dagmar statafel? Is da zo'n tafel waar je lekker me een stel om heen kan hangen? En ja waar verstop je een tafel, ik heb al moeite met het verstoppen van zo'n muziekstandaard en een standaard waar je je gitaar op ken zetten( ;) ik hoefde niet zolang na te denken over de kerts kadootjes dit jaar)

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 14:43

ja dat Trea :) hij zit gelukkig in een doos (plat) maar tis wel een gevaarte haha, ik denk dat ik hem probeer naar zolder te tillen..

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 14:49

Paintlinger schreef:
Zo brief is de digitale deur uit :D

Hey weten jullie toevallig of je nog met een westerntink op een tinkerdag kan verschijnen voor bestgaand oid?

Miranda(tinkertom) is dit jaar ook western gegaan.

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 14:50

Annique met Perfect toch ook?

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 14:58

goeiemiddag :D

ben vandaag weer voor t eerst gaan werken sinds een maand,heeerlijk.Ik voel me weer compleet :D

even een :(:) voor Ellen,wat een eiccel

en duimen voor vriendin van Mirjam :(:) vervelend zeg...

ook een :(:) voor Trea,die toch wel veel elende heeft meegemaakt.

en verder weet ik t niet meer :o

Marien gaat altijd om 05:45 uit zn bed dus ik dacht ik draai me nog even om,nou nee dus,die :( kat had weer wat omgegooit(ik zweer t je,ik heb de lompste noor van t westelijk halfrond)dus heb ik voor dat ik naar mn werk ging gestoft,gestofzuigt,gedweilt,vaatwasser leeg en weer vol en aanrecht gesopt,ben goed bezig vind ik zelf.Nu de doggies naar buiten en dan een heerlijk buitenritje

doeiii

oh ja ,weet weer wat,een :(:) voor Cecile en haar doggie.

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 14:59

Puchje schreef:
Annique met Perfect toch ook?

oeh,da weeknie

oh ja Angela suces ;)

en Puck jij ook met je solibrief

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 15:04

jeetje dat is al erg actief op de vroege morgen Inge!!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 15:12

Trea ziekjes :(:) Beterschap gewenst!! handig als je al cadeautjes weet moet nog gaan verzinnen 8)7

Cecile :oo zielig hondje :(:) maar zo te lezen goed doorstaan!

Dagmar tafel gevonden en al ingepakt nu nog verstoppen :+

Pff Inge da's al actief zo vroeg :oo en lekker gewerkt 8-)

Jammer dat dit zo ver weg is ik zou het misschien wel een keer leuk vinden om aan zoiets mee te doen 8-) (zou ik ook weer een doel hebben := )
[EA-CO] Gezocht: Deelnemers Paard&Zo 2010. 16 Januari Oenkerk(FR)

Misschien anders toch maar eens aan keuring (en werkproef) meedoen := maar ik durf niet (meer) :o

[edit] :oo vergeet ik helemaal op Ellen foto's te reageren Leuk Niamh nog lekker in vel =:) en groepsknuffel :+:
Laatst bijgewerkt door grid op 01-12-09 15:18, in het totaal 1 keer bewerkt