Flettekopje mee, ( Dunla ook?) Lowara en Arwen. hoezo flinke familiebanden Lijkt me wel onwijs gaaf om ze gewoon eenmalig allemaal bij elkaar te hebben en bv op de foto te zetten
flettie
Geplaatst: 04-06-10 22:49
in september 3 generaties, volgend jaar 4 generaties? Edit: denk Dunla nog niet in september... of Hercules moet tegen die tijd nog steeds aan het hokken zijn met Eoin en ik kan Dunla verder nergens anders dumpen. Alhoewel, dat moet eigenlijk ook geen probleem zijn lijkt mij zo. Genoeg uitwijkmogelijkheden voor een weekendje
anders een proefje zonder galop? of een bosritje voor Dunla?
ik zit trouwens met het idee te spelen om dan een van de dagen Lowara onderling M1 te starten. wel veilig, en kan dan toch bekijken of we het aankunnen
Lowara
Geplaatst: 05-06-10 00:18
MichelR schreef:
wjerbo_en_ik schreef:
hey Michel, staat de uitslag ook al online?
gr's
Bijna! even naar Meaghan en dat ga ik weer verder.
nog niet uit geaaid?
MichelR
Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-10 07:34
Lowara schreef:
wjerbo_en_ik schreef:
hey Michel, staat de uitslag ook al online?
gr's
Bijna! even naar Meaghan en dat ga ik weer verder.
nog niet uit geaaid?
Het is zo'n leuk ding.... Loopt nu al door de afrastering. Gaat dus vandaag of morgen met stroom kennismaken. Maar als ik vroeg thuis ben vandaag zal ik het eerste deel van de uitslagen erop zetten.
dan hoop ik dat ze niet zo doet als Troy, die ging er met zijn neusje tegen aan he wat is dat, moeder aan de andere kant van de wei van schrik en Troy bleef staan en probeerde het nog maar eens wat het was wel gek dat je er een schok van kreeg!
Fayette ( Lowara's 1e veulen) had op de 1e dag het fantastische idee dat ze ging kijken of stroomdraad eetbaar was was gelijk verlost van dat idee, en zwaar respect voor het draad naderhand
*Bedenkt zich nu net wel dat we nog -hoe vreselijk - op vakantie gaan in september *
flettie
Geplaatst: 05-06-10 14:54
@ Michel: nu pas het stroom erop doen? Ben ik dan zo'n kreng van een vrouwtje dat er na dag 1 op de wei er gewoon het stroom op gaat? Op die leeftijd is 1 tik van het stroom meer dan genoeg voor de rest van hun leven