Boncho huis aan het opruimen geweest, en winkelen in appeldoorn
Leon, solli gehad
Eef, moet ik mee . Wil graag mee hoor maar eerst even kijken of het met school gaat. en wat Leon zegt dan leer ik jullie allemaal beter kennen, en jullie mij Mischien de 24e dat ik al een aantal van jullie zie
Maartje, vandaag dagje thuis lekker uitzieken meid Heb ik ook gedaan,gaat al weer wat beter met me. Zaterdag iemand voor zadel voor Odinn
srry dat ik al zo lang niet meer heb gereageerd maar ik heb het echt druk op de zaak ) maar eerlijk gezegd ook wel heerlijk, beter om heel de dag niks te doen en de wijzers van de klok af te kijken...
Maar
Dagmar: En was het lekker je paardendaagje ??? lijkt me wel
Boncho aan het werk gezet haha lekker gereden dus....
Mirjam dat is een beste voorgevel van je huis he hihihi haha
Chantal leuke foto's gezien ....
Nathalie leuk filmpje
Ja dat doet dees idd mirjam... maar waar heb je het voor nodig ???
Maya vroeg uit de veren
Sita wat een schitterende foto zeg pffff word er gewoon stil van dat is nou echte liefde
jjaaaaaaaaaaaaaaa We gaan morgen Roosje halen ben zooooo benieuwd hoe ze het gaat doen... heb er echt zin in
Voor de rest weet ik het niet meer... oja en ga vanaf met kindje van mijn zus haar eerste paardrijlaarzen halen ze is al helemaal zenuwachtig geweldig toch.....
En zijn alle solicitatiebrieven ook geschreven ???
Nou ik ga weer aan het werk kan ik hopelijk iets eerder weg en morgen toch lekker vrij maar ga dan naar mijn zus toe ook nog in belgie even kijken bij Willey (die het super doet bij het leren van western ) en daarna naar Roosje
Oooooooooo en Boris was veilig aangekomen en ging samen met nog een Boris de wei in vond het idee wel grappig Boris en Boris mis hem wel maar weet dat hij super thuis heeft nu
Beterschap Maartje
En Ellen
grrr
Geplaatst: 15-10-09 16:30
Ben blij, Kascha heeft het weer heel goed gedaan in enkelspan voor de wagen, we gaan nu weer zelf verder ben erg blij dat dit op een goede manier is opgelost...
Sita, erg mooie foto het plezier straalt er vanaf!
Ik ga volgende week bij Mirthe kijken, afspraak is gemaakt, 'k vind het best spannend eigenlijk... maar ook wel heel erg leuk! Dan meteen naar Kai, heb ik ze allebei weer gezien...
Vanavond nog ouderavond, en dan eindelijk VAKANTIE!!!
Leuk TV, dat je morgen Roos op gaat halen, wel foto's maken he?
Lois zeg niet dat ze dik is Alleen dat ze al een buik heeft
Resi_lover
Geplaatst: 15-10-09 17:57
Nathalie niet mee naar het Tinkerweekend omdat ze Heimwee heeft
Carola lekker vrij vandaag
Hele lijst Leon, volgensmij ken jij wel de meeste mensen
Maartje
Boris met naamgenootje in de wei En morgen Roosje ophalen
Marleen volgendeweek naar Mirthe en Kai, leuk zeg
Mallow
Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-09 18:02
Resi_lover schreef:
Mallow schreef:
Lois het is prioter
Whaha, wat hebben jullie met die namen Chantal vind ook al dat Fionnuala Fien heet
Chantal, Paiti is niet dik gemeenerd
Doet me meer denken aan een fontanel
Grit
Geplaatst: 15-10-09 18:05
Was heerlijk bij de paarden, helemaal niet koud en lekker zonnig
Mooie foto Sita! Er zullen er vast meer zijn gemaakt........
Mooie foto's Lois! Ik ben ook al op zoek naar iemand die een beetje kan scheren en wil hetzelfde kapsel voor Vince als de eerste foto van Lois. Niet mooi, maar lijkt me voor Vince wel fijn om de warmte kwijt te kunnen.
Leuk Marleen, volgende week op bezoek bij Mirthe en Kai. En Kascha deed het weer goed
En morgen komt Roosje Als er foto's van een Roosje op bokt komen, dan moeten we gewoon goed kijken over welke Roos het gaat
Welke zadelmaker komt er bij jou Maartje??
Resi_lover
Geplaatst: 15-10-09 18:05
Waaro scheer je hem niet zelf, Grit?
Grit
Geplaatst: 15-10-09 18:08
Geen scheerapparaat Als ik die kan lenen, wil ik het zelf wel proberen Liever zelfs, want Vince zal het wel spannend vinden en dan kan ik het zelf rustig opbouwen.
Anoniem
Geplaatst: 15-10-09 18:11
Ken je niemand met een koeienscheerapparaat? Bestel je zelf gewoon paardenmessen en hoppetee, ingespannen Dat kapsel, maar dan iets minder breed op de hals zelf, heeft Aman ook gehad, géén zicht, maar wel effectief
Overigens vond ze het op de hals wel het meest eng... Ben daarom ook daarna bij de boeg begonnen, en dan geleidelijk omhoog...
Hoe oud is Poirot nu?
Grit
Geplaatst: 15-10-09 18:15
De boer heeft een scheerapparaat voor koeien. Maar ik heb een keer zijn scheerresultaat gezien bij de pony . Geen idee welke messen hij gebruikte, maar ik laat die maar even links liggen.
Ik kom vast wel iemand tegen in de buurt waarvan ik er een kan lenen, kan die ook meteen wat uitleg geven. Komt goed .
Ik schat in dat Vince niet gediend zal zijn van het geluid (en de snoer die eraan hangt ), maar daar laat ik hem wel rustig aan wennen.