Wat een leuke foto's allemaal! Dat is dan wel weer een voordeel van de sneeuw, dat je er zo'n mooie foto's van krijgt! Maar gelukkig is het bij ons wat minder! Het is bij ons pas zondag gaan sneeuwen...
Hier eerst een foto van mijn eigen Rudolph!!! Deze foto is zaterdag genomen...
En dit is een foto van de dag erna....
(gelukkig is het bij ons al aan het doooien en ligt er nog maar vrij weinig).
cannie
Geplaatst: 22-12-09 12:06
Geweldig al die sneeuwfoto's We hebben er hier ook van genoten
Wat een heerlijk topic is dit, allemaal knappe Tinkies hier!
Samurai
Geplaatst: 22-12-09 12:50
Jammer dat de sneeuw pret weer ver gedaan is, de witte vlekken gaan plaats maken voor zwarte, dus lekker aan de poets zou ik zeggen @wilgje2003- we wonen in dezelfde plaats maar kan me geen voorstelling maken waar je ze hebt staan...
het is zo lekker om te zien hoe geweldig de tinkers ook weer zijn in de sneeuw. Mijn mening is dat er maar weinig paardenrassen zijn die zo verschrikkelijk veelzijdig zijn en zo verschrikkelijk leuk om naar te kijken...
Vraag me wel af ofdat jullie tinkers geen persoonlijkheidsstoornis krijgen door al die gewijen en oortjes en mutsen op? Gaan ze dan niet ineens anders lopen en praten (zoals rendieren?)?
Krijg wel ontzettend kriebels nu ik weer al die gave foto´s zie dat mijn tinkies wat ouder zijn. Nu doen ze alleen nog maar vreten, poepen en rondrennen. Af en toe een flinke scheet in de lucht en mijn tuiger pesten. Hoop dat ik snel de kans ga krijgen en de tijd om flink wat te gaan doen met mijn twee monsters.
LecyTinker
Geplaatst: 22-12-09 16:36
dan ga ik ook nog maar wat foto´s neergooien...
Eentje van toen het net sneeuwtijd was, weekje geleden... (van links naar rechts Fair Dinkum, Laura en Samanta)
en dan nog eentje van een paar weken geleden...
ze komen zo lekker sullig over op beide foto´s... Maar zal even kijken wanneer ik weer foto´s mag plaatsen en dan komen er nog twee.