Ja maar mallow deed dat normaal nooit, maar de laatste tijd echt bijna de hele tijd ja. En toen ze nog niet op t land stonden dacht ik elke keer hij zal wel moeten plassen, maar als ik m dan even op stal zette, dan ging die nog niet plassen , nouja zal wel ontspanning zijn dan
Nathalie83
Geplaatst: 18-05-09 21:51
grrr schreef:
Nathalie83 schreef:
ben me hart nu alweer verloren aan Sierra
Die kan voorlopig wel op een balkon...
past ook stuk beter denk ik zo
Grit
Geplaatst: 18-05-09 21:51
Mirthe en Sierra De een zo groot, de ander zo klein. Wil ze allebei wel hebben!!
Ik ben best wel verliefd op mijn eigen beestenbende
Mirthe en Banbay nog voorbij zien komen, leuke foto's!! Banbay is hier erg goed bevallen... mooie jongen! Mirthe is ook erg aansprekend
Mallow ontspannen door het leven tegenwoordig Snowdon en Shiloh hier ook meer hoor
snowdon
Geplaatst: 18-05-09 21:58
lang bezig geweest? Ben mijn auto uitgestapt, camera gepakt en naar het hek geslopen voor die eerste foto van de vorige pagina Daarna een uur in de wei gelegen / gelopen met enkel alleen mn camera en de paarden amper aangeraakt Staart mist zelfs heel wat haartjes na trailergedoe
Chayenne komt hopelijk de 29e mei thuis, als ze de 28e drachtig gescand wordt!
Wat een heerlijke foto's. Sierra groeit als kool zo te zien!! Wat is ze leuk zeg!!
Mirthe is nog aan het bijkomen van een druk weekend.
Mooi oog van Banbay.
En snowdon is weer even mooi als altijd! Heerlijk om ze zo in de kudde te zien!
grrr
Geplaatst: 18-05-09 22:02
Watkan je beestenbende je gelukkig maken he?! Hier vaak hetzelfde gevoel!!! Vooral dat kuddegedrag, echt fantastisch. Ga ik met Kascha wandelen, gaat Kai lekker bij Mirthe staan, zo gaaf!
Ik duik mn bed in...... Voel me nog steed shonds beroerd door die troep en hoop dat slapen een beetje helpt. Morgan om 3 uur in het ziekenhuis zijn! Hopelijk valt dat een beetje mee.... En nog belangrijker, hopelijk komt eruit wat er aan de hand is! Zou wel prettig wezen!
Mooie foto's Leon. Wat een heerlijke kudde, Sierra is zo cute!
Heerlijke foto's Marleen en lekker gewandeld met Kascha.
Ik ben net met Sem naar cursus geweest. Wilco was mee om te kijken. Naja kijken... Hij heeft de hele tijd met de vader van Angela geouwehoerd.
Mallow met zijn leuter 24/7 naar buiten. Ziggy doet het ook erg vaak, gewoon even luchten Dundee doet het nog vaker, die doet piemel oefeningen
ellieellende
Geplaatst: 18-05-09 22:22
hmmmm zouden een baby tinker, Hobje en een bepaalde hele lieve kleine baby shet samen in een stal van 4,5 bij 4,5 passen???? hahahahaha Wat een geweldige foto's hebben jullie allemaal weer upgeloaded terwijl ik aan het hindernissen crossen was! Mirte die lekker aan het relaxen is, Snowdown loopt him pretty self te wezen! mooi!!!
Mallow ook al heeeel erg relaxed!? hihihihi
En baby poezewoezels! Ben niet zo'n kattenmens, en hond is bang voor poezels
Heel veel succes morgen Bonch! Hoop dat je een beetje kan slapen, en dat je buik een beetje rustig blijft vanacht!
Ik heb weer heerlijk gesprongen! Ze loopt zo mega lekker de laatste tijd, dat ik er wel uren op kan zitten! Kost ons allebei totaal geen moeite. Het lijkt echt vanzelf te gaan. Ik hoef maar te denken aan een volgende gang/oefening en Niamh voelt het feiloos aan! Heerlijk! Stap net af en heb alweer zin om te rijden! hahahaha