Helaas, geen verstand van computermuizen

Kuzznathalie wacht vol smart

Snowdon; ik was ook even verbaasd

Maar vertel, waarom heb je ervoor gekozen? Da's wel leuk om te horen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sita_ schreef:Goedemorgen!
Leon als modje.. Gefeliciteerd!Sta dr enigsinds van te kijken eerlijk gezegt..
![]()
Zo werken..
snowdon schreef:Ik wil nu wel weten... waarom niet verwacht?![]()
shar_ianne schreef:grid, We zijn nog in Nederland geweest, maar we gaan in het vervolg wel naar een duitse huisarts en duitse ziekenhuizen. In Duitsland schijnt het allemaal veel sneller te gaan.
snowdon schreef:Ik vind de aussie's een prachtig ras, maar val dan alleen op blue merle's
snowdon schreef:Ik wil nu wel weten... waarom niet verwacht?![]()
desillies schreef:Zoooo ik breek hier eens even in, puur om te informeren hoe het met Sita is
Ik weet dat dit 'haar' topic is dus het is niet zo dat ik een meelezer ben en nu naar de bekende weg vraag
Ik had enige tijd geleden al in het paradijs gevraagd hoe het is met de Sinterklaasdrukte en of je nog niet gillend gek werd zeg maar, maar kreeg geen gehoor hahahahaaa.
Vandaar mijn inbraak hier en nu ga ik weer
Sita_ schreef:Ik vertelde dat Amy drachtig was van Benson en ze vroeg gelijk hoe ik het met stamboek enzo ging doen. Maar ook dat ik zuinig op het veulen moest zijn omdat Benson verkocht was? Ik dacht dat ze Baxter bedoelde, maar ze bleef volhouden dat Benson pas verkocht was en ITS een andere hengst had aangekocht.. Is dit ook zo?
Zij heeft nu een merrie drachtig lopen van Taffy..
Sita_ schreef:Jee.. Ik wist trouwens niet dat een abbo op Donald Duck zó prijzig was..