Helaas, geen verstand van computermuizen
.Kuzznathalie wacht vol smart
op de rubberen mattenSnowdon; ik was ook even verbaasd
. Niet inhoudelijk qua modschap. Maar meer de tijd die het kost. Krijg bij jou soms het gevoel dat er te weinig uren in een dag zitten en wat ik begrijp kan dit zo een een of twee uurtjes per dag kosten.Maar vertel, waarom heb je ervoor gekozen? Da's wel leuk om te horen
.

Ben je misschien in een andere omgeving wezen wandelen of zo? Hondje van mijn oma heeft ook eens een ernstige huidallergie gekregen, maar weten tot op de dag van vandaag niet precies waarvan
na AB heeft ie het dus nooit teruggehad (is nu alweer zo'n 6 jr geleden). Waren toen wel naar tante geweest en daar gewandeld en later daar dus nooit meer geweest dus we denken dat het wellicht daarvan was ?!
maaruh beter paard maanden niet paardrijden dan rest van leven last van
ook al betekent dat dan wel met trailer op en neer. Te paard ernaartoe is ook niet ver (ca 10 minuten), maar da's door het bos en dat doe ik toch maar niet in het donker
. Heb de meeste "zooi" (extra dekjes enzo) al thuis liggen en rest gaat morgen in auto mee naar nieuwe stek
* . Toen moesten we door het automatische hek, toch maar afgestapt en Nigels verbaasde hoofd al grinnikend genegeerd. Daar het terrein op, ik kon bijna zijn ogen terug in zijn kassen ploppen, whaha!