[TI] [HK] Deel 6, Waar ons hart vol van is,stromen de monden.....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Grit

Re: [HK] Deel 6, Waar ons hart vol van is,stromen de monden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 11:27

cp; beterschap, wordt je niet vrolijk van.

Helaas, geen verstand van computermuizen Nors opkijken .

Kuzznathalie wacht vol smart Hyper! op de rubberen matten

Snowdon; ik was ook even verbaasd Rolleyes . Niet inhoudelijk qua modschap. Maar meer de tijd die het kost. Krijg bij jou soms het gevoel dat er te weinig uren in een dag zitten en wat ik begrijp kan dit zo een een of twee uurtjes per dag kosten.

Maar vertel, waarom heb je ervoor gekozen? Da's wel leuk om te horen Haha! .

desillies

Re: [HK] Deel 6, Waar ons hart vol van is,stromen de monden.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 12:00

Sita_ schreef:
Goedemorgen!

Leon als modje.. Gefeliciteerd! Haha! Sta dr enigsinds van te kijken eerlijk gezegt.. Bloos Knipoog

Zo werken.. Gaaaap

Zoooo ik breek hier eens even in, puur om te informeren hoe het met Sita is Lachen
Ik weet dat dit 'haar' topic is dus het is niet zo dat ik een meelezer ben en nu naar de bekende weg vraag Haha!
Ik had enige tijd geleden al in het paradijs gevraagd hoe het is met de Sinterklaasdrukte en of je nog niet gillend gek werd zeg maar, maar kreeg geen gehoor hahahahaaa.
Vandaar mijn inbraak hier en nu ga ik weer Doei!

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 13:05

snowdon schreef:
Ik wil nu wel weten... waarom niet verwacht? Knipoog Schijnheilig

Ik heb je volgens mij weleens horen mopperen over de mods? Of was jij dat niet? Daarnaast ben je zelf soms vrij scherp (vind ik niet erg hoor), en da's wat ze niet willen toch? Knipoog En idd...tijd? Maar evengoed leuk hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 13:38

Scherp of pittig of fel reageren / discussiëren maakt niet uit, zolang je maar met respect reageert en je ook in de andere kant van het verhaal kan verplaatsen. We zoeken bijv. zeer verschillende mensen om het allemaal in balans te houden, dit qua leeftijd, qua interesses, qua wijze verwoorden, qua opvattingen. Want daardoor krijg je veel verschillende meningen en worden zaken zorgvuldig overlegd en afgewogen en bekeken.

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 13:41

Ik snap het helemaal Maya! Maar soms wordt scherp reageren wel afgestraft vind ik...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 13:46

Wellicht omdat het scherp reageren dan toch over het randje was? Of als iemand ergens over blijft doordrammen op een persoonlijke wijze. Terwijl het punt al duidelijk was. Daar zit hem vaak een verschil in, mensen zijn geneigd om snel op de man ipv op de bal te spelen :)

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 13:46

Leon gefeliciteerd met je kleurtje Party!!

en Tobias dus geen schildklier OK dan! maar wat een dan wel is Scheve mond Ben je misschien in een andere omgeving wezen wandelen of zo? Hondje van mijn oma heeft ook eens een ernstige huidallergie gekregen, maar weten tot op de dag van vandaag niet precies waarvan na AB heeft ie het dus nooit teruggehad (is nu alweer zo'n 6 jr geleden). Waren toen wel naar tante geweest en daar gewandeld en later daar dus nooit meer geweest dus we denken dat het wellicht daarvan was ?!

Jammer dat niemand een tekort aan voer had, maar idd wat moet je anders als je het niet mee kunt nemen dan maar weggeven Ja

Veel succes alvast met verhuizen !! en natuurlijk ook veel plezier op nieuwe stek Dromen

Zie ook weer leuke puppy's voorbijkomen Cool

en stoere kleine meid op Sita's paardjes Haha! --> doet me eraan herinneren dat ik ook ECHT weer eens foto's moet maken van mijn petekindje op Say

CP sterkte Ach gut maaruh beter paard maanden niet paardrijden dan rest van leven last van Knipoog dus mijn advies is braaf naar dokter luisteren Ja Duivel

Sharianne Ach gut lastig dat je vaak zo moe bent ... was je nu eigenlijk in Duitsland of nog in Nederland naar ziekenhuis geweest voor onderzoek ?! Mijn ervaringen met duitse ziekenhuizen zijn namelijk fijner Bloos

Doei! desillies

Grr lekker dagje vrij Dromen

Tk --> muisproblemen idd bij configuratiescherm bij muis of bij hardware of soms kun je ook op je toetsenbord met FN muis aan en uitzetten Knipoog succes !

Gister weer heerlijk gelesd Dromen Wil ook echt blijven lessen daar *LOL* ook al betekent dat dan wel met trailer op en neer. Te paard ernaartoe is ook niet ver (ca 10 minuten), maar da's door het bos en dat doe ik toch maar niet in het donker Bloos

Morgenochtend dus overhuizen Nagelbijten / Gniffelen. Heb de meeste "zooi" (extra dekjes enzo) al thuis liggen en rest gaat morgen in auto mee naar nieuwe stek Haha! Weet nog niet of ik rest van "zooi" daar ook neer kan leggen, dus 1st maar ff bescheiden en dan vragen Clown
Ben wel benieuwd wat Say van der nieuwe vriendjes vind ...

Sommigen op stal waren toch echt verbaasd dat ik echt weg ging Bloos Best lastig Ach gut maar ook wel beetje vereerd dat ze er iets om geven dat ik ga Nagelbijten / Gniffelen

Zondag nog bakkie doen Koffie (of thee)!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 13:58

grid, ook succes morgen!

shar_ianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 14:06

grid, We zijn nog in Nederland geweest, maar we gaan in het vervolg wel naar een duitse huisarts en duitse ziekenhuizen. In Duitsland schijnt het allemaal veel sneller te gaan.

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 14:29

leon en grid: Heel veel succes met verhuizen alvast!
Lees maandag jullie verslagjes wel Knipoog

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 14:35

Hellooo Lachen

We hebben ons bakavontuur overleefd hoor Nagelbijten / Gniffelen
Nigel was bij het opzadelen al wat draaierig en kijkerig naar de eeuwige tuin (misschien incl. tuinkabouters?) Voor de zekerheid gewoon met touwhalster en lange rope, ik opgestegen, weggereden onder luid gehinnik van Bas en Uk. Normaal is Nig *sjoksjoksjok*, maar vandaag was ie Hyper! *links kijken, rechts kijken, WOW een blaadje Bloos! Wow! * . Toen moesten we door het automatische hek, toch maar afgestapt en Nigels verbaasde hoofd al grinnikend genegeerd. Daar het terrein op, ik kon bijna zijn ogen terug in zijn kassen ploppen, whaha! *LOL*
Er waren daar shetjes, Hyper! bouwmaterialen, planken, Hyper! palen, tegels, pony's, planken, Hyper! tegels, vijvers, palen, enz enz enz. Hij wist niet waar hij kijken moest. In de bak vond hij het allemaal nog 3 keer zo spannend, liep zich enorm op te blazen, was opeens net zo groot als Flannagan met ballen Huilen van het lachen Nagelbijten / Gniffelen
Maar goed dat ik eraf was gestapt en maar goed dat ik mn touwhalster met lange rope omhad. Gelijk wat spelletjes gedaan in de bak, en later werd hij gelukkig wel wat rustiger. Toen maar gewoon wat recht-stel werk vanaf de grond gedaan en daarna weer terug naar huis gestapt.

Wat een paard Huilen van het lachen

De bak is iig nog niet gesleept, dus mega zwaar en te link nog om in te rijden. Voorlopig maar even grondwerk daar doen dan.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 15:20

Thanks Leon en TK Haha!

shar_ianne schreef:
grid, We zijn nog in Nederland geweest, maar we gaan in het vervolg wel naar een duitse huisarts en duitse ziekenhuizen. In Duitsland schijnt het allemaal veel sneller te gaan.

Ben benieuwd wat ze daar zeggen/ doen/ onderzoeken idd vind ook dat je daar sneller doorgestuurd wordt en je wordt ook beter/ sneller binnenste buiten gekeerd als klachten/ symptomen onduidelijk zijn enzo Ja Succes vast Knipoog

Puchje met Nigel hele ervaring opgedaan naar de bak toe Nagelbijten / Gniffelen jammer dat nog te zwaar is om te rijden Scheve mond maar wel lekker grondwerk gedaan OK dan!

pff hele dag loopt netwerk al te Kütten gelukkig heb ik nog wat ander werk liggen wat kan doen maar fijn is anders Zij zijn groot en ik is klein!

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 17:26

snowdon schreef:
Ik vind de aussie's een prachtig ras, maar val dan alleen op blue merle's Clown

ik vind blue merle eigenlijk ook de leukste kleur voor een Aussie Haha!

@janet, we weten nog niet welke pup van ons wordt, we gaan over een paar weken kijken Knipoog

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 19:57

Doei!

snowdon schreef:
Ik wil nu wel weten... waarom niet verwacht? Knipoog Schijnheilig

Nou.. Omdat jij ook niet altijd even goed met de modjes overweg kon weet ik nog wel.. Tenminste.. Zo kwam dat altijd op mij over..
Inderdaad, wat Marleen ook zegt. Maar zie dat Maya het al uitgelegd heeft.. Lachen

Jee CP, dat zou rot wezen! Sterkte!

desillies schreef:
Zoooo ik breek hier eens even in, puur om te informeren hoe het met Sita is Lachen
Ik weet dat dit 'haar' topic is dus het is niet zo dat ik een meelezer ben en nu naar de bekende weg vraag Haha!
Ik had enige tijd geleden al in het paradijs gevraagd hoe het is met de Sinterklaasdrukte en of je nog niet gillend gek werd zeg maar, maar kreeg geen gehoor hahahahaaa.
Vandaar mijn inbraak hier en nu ga ik weer Doei!

Gaat goed met Sita hoor.. Knipoog Inderdaad erg druk, maar het is minder druk als vorig jaar!
Wel lief dat je er naar gevraagd hebt in het Tinkerparadijs, maar ik hou het daar niet echt bij met bijlezen en nog mijn 'vaste' topics.. Bloos Alles goed met jou ook? Lachen

Puck voor t eerst in de ontzettend spannende bak gereden! Haha!

Vanmiddag tijdens het kassadraaien raakte ik nog in gesprek met een vrouwtje wat ook Irish Cobs fokt..
Stomtoevallig kwam dat omdat ze een Tinkerhengst van Sleich kost en zei dat ze de merrie en het veulen al had en ook nog een aantal van die in de wei had staan.. Ik ging er meteen op in, heeft u Irish Cobs dan? En een leuk gesprek was gezet! Haha!
Ik vertelde dat Amy drachtig was van Benson en ze vroeg gelijk hoe ik het met stamboek enzo ging doen. Maar ook dat ik zuinig op het veulen moest zijn omdat Benson verkocht was? Ik dacht dat ze Baxter bedoelde, maar ze bleef volhouden dat Benson pas verkocht was en ITS een andere hengst had aangekocht.. Is dit ook zo?
Zij heeft nu een merrie drachtig lopen van Taffy..

shar_ianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 20:28

Sita_ schreef:
Ik vertelde dat Amy drachtig was van Benson en ze vroeg gelijk hoe ik het met stamboek enzo ging doen. Maar ook dat ik zuinig op het veulen moest zijn omdat Benson verkocht was? Ik dacht dat ze Baxter bedoelde, maar ze bleef volhouden dat Benson pas verkocht was en ITS een andere hengst had aangekocht.. Is dit ook zo?
Zij heeft nu een merrie drachtig lopen van Taffy..

Voor zover ik weet is Benson niet verkocht. Denk ook dat ze Baxter bedoelde want die is naar Denemarken en Rob Roy is daar nieuw op stal.
Wel leuk dat je met haar aan de praat bent geraakt Knipoog .

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 20:31

Ja, ik vertelde haar dat het Baxter was die naar Denemarken gegaan was en ze daar Rob Roy voor hebben.. Zo ver was ik ook op de hoogte, maar zij zei dat dat geen waar was.. Clown

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 20:33

Jee.. Ik wist trouwens niet dat een abbo op Donald Duck zó prijzig was.. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 20:34

Huilen van het lachen ROFL

Watdan?

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 20:38

Ja, voor Hotze zijn verjaardag/kerst.. Knipoog

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 20:38

jullie gaan hard zeg! ik heb gewoon haast geen tijd meer om bij te lezen!!

wil wel even de groeten doen Knipoog

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 20:42

Dat wist ik Siet, maar watdan sloeg op kosten :+

Snowville

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 20:44

Goedeavond allemaal!

Sita_ schreef:
Jee.. Ik wist trouwens niet dat een abbo op Donald Duck zó prijzig was.. Nagelbijten / Gniffelen

Voor een vakblad betaal je natuurlijk ook he Tong uitsteken

Leon nu in het groen, wist dat het ging gebeuren maar niet wanneer Haha!

Bubblegum gave foto zeg Haha!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 20:45

Ooh.. Clown Ehm..
Varierend van 46 zoveel tot 201 zoveel..

Er zijn ook wel aanbiedingen van 9 nummers voor 15 euro enzo, maar dat wil ik niet omdat het gezeur dan weer opnieuw begint.. Zat de denken aan een halfjaar of jaarabbo.. maar dat kost 50 tot 100 euro ofzo.. En dan de kado's die je dr bij krijgt zijn ook niet echt leuk.. En die betaal je dubbel en dwars mee heb ik t idee..

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 20:48

Heelijke foto van sint en piet zeg hihihi

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 20:48

Leuk gedaan Dagmar! Haha!