Fijn is dat Sita nog fijner is het dat collega's van de infobalie voorin mensen soms nog steeds doorsturen om te plassen, terwijl het dus niet mág. Ik moet ze dan wel doorlaten, lekker op één lijn weer
Uhu. Maar hé, communicatie student in tha house Dus dan brul ik altijd door de telefoon dat ze GEEN klanten naar de wc mogen sturen, en als het me te vaak gebeurd hobbel ik even naar de manager, of hij het nog een keer wil noemen in het koffiepraatje. En dan gaat het vaak wel weer een hele tijd goed
Lekker WC verhalen gelezen haha. Bij ons in de winkel mag er ook niemand anders dan wijzelf naar de wc, ook omdat ze dan in het magazijn staan en om andere reden die jullie al aangehaald hbben. Laats hadden wij de wc kapot en toen was er een klein jongetje.. "maaahaam ik moet poepen"dus die vrouw kijkt mij aan.. Ik zeg sorry de wc is kapot wordt morgen gerepareerd.. Niks aan te doen.. Jongetje: Maahaam ik heb in mijn gbroek gepoept". hihi, wel sneu majah niks aan te doen.
Joyce mooie foto's gezien van jou en prada
Lucy lekker aan de rose gezeten
Denise lekker weeekend weg
Sita vanmorgen al lekker vroeg naar de paarden! heerlijk hoor!
Marleen, gelukkig gaat het met Kiki weer wat beter!! En ja foto's zouden wel weer leuk zijn !!
Keeva.. Jammer dat je niet naar Zeeland kon, en die spuiten dat klonk niet fijn. Alleen gingen ze dus niet door!
Verder weet ik het niet meer!! Owja lieve foto's van geinig hondje gezien
Heb vanavond les.. Arme Misty!! Maar w zien het wel!! Vandaag gewerkt, bloedjeheet natuurlijk! En er was ook nog braderie hierzo.. Pff maja heb het weer overleefd
jeetje Leon en Arjan, dat zou een onaangename verrassing zijn
WC drama's waag ik mij naar niet aan, heb ze ook vaak genoeg nodig door mijn PDS... Daarom ga ik ook niet zo vaak de stad in om ongelukjes te voorkomen Niet overal kan je namelijk zomaar naar de wc, ook niet als je zegt dat je diarree hebt.. Ben wel eens een keer met 100km/u naar huis gescheurd omdat ik nergens naar het toilet kon
oeh das balen inderdaad dianne! Kan me voorstellen dat je dan niet fijn naar de stad gaat, aangezien je tegenwoordig nergens meer naar de wc kan inderdaad!
Dat is waar, en overal kan je mee om leren gaan zeggen ze Ik heb vroeger blaasproblemen gehad (lees 7 jaar lang blaasontsteking) dus over ongelukjes kan ik een hoop vertellen, vreselijk vond ik het! Sliep met zo een piepwekker in bed, maar was te lui om naar de wc te lopen...
ik had onwijs sterke blaasspieren en kon het gemiddeld 3 keer zolang ophouden als een normaal kind, tot het niet meer ging dan redde ik de wc niet meer......
de meeste mensen weten trouwens ook niet dat je buiten de bebouwde kom gewoon mag plassen en dat je binnen de bebouwde kom alleen een bon mag krijgen je komt nog eens ergens achter als je problemen hebt hoor
Ja, haha.. Kleine kinderen die gewoon in hun broek staan plassen hebben wij ook wel eens gehad.. Collega op dr laatste werkdag paar weken geleden.. Ik had t al zien aankomen dus was naar achter gevlucht, die vader ging dus naar haar.. Kon ze mooi staan dweilen..
Net rondje door de polder gefietst met mams.. We hebben combines gekeken.. Twas echt heerlijk om te fietsen, alleen de zon ging weg en t is nu heel erg bewolkt en plakkerig benauwd..