Dat is inderdaad een prachtige foto Lucy!
He, balen Siet, ruzie is nooit leuk, zeker niet als je het idee heb dat andere mensen dit beïnvloeden!
Hoop voor je dat dat niet weer gebeurt. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hoop voor je dat dat niet weer gebeurt.
Maar goed, we gaan dalijk een lekker dagje weg en maken er het beste van..
spannend hoor!

Het regent hier... da's wel wat minder....
Heb nog nooit gehoord van iemand dat ik kan darrelen?
Ook veel mensen gezien van bokt, het is dat sita het zei hoor, want ben hier natuurlijk niet zo vaak. Heb veel mensen gezien maar zou echt niet precies meer weten wie
Ben slecht in namen onthouden dusja.
Balen sita van ruzie (waarschijnlijk door 2 anderen
) maar gelukkig uitgepraat
Martinique zo genoten dat ze ook wel een merrie wil, heb je ook gezien
bijna tot vervelens toe
(normaal reageert ze totaal niet op wind of zo
), totaal niet op mij letten
enz enz... pff denk dat ik morgen wel spierpijn heb
en volgens mij de lente dus al in der bol had

maar Say dacht er dus anders over

grrr schreef:Sayla had er gewoon lekker zin in Grid!!! Als jullie maar genoten hebben toch?
Vond het gisteren wel grappig, had er eigenlijk echt geen idee van hoe jij eruit zou zien, dus in het echt was verrassend...![]()
Hier Mirthe en Banbay lekker samen in de bak losgegooid, en gekeken waar onze longeerbak gaat komen. Die gaan we eind van de maand namelijk samen met buren aanleggen. Op ons terrein, dus hebben we allebei wat op onze grond.
was stiekum toch wel weer blij toen ik terug was, zo druk geweest met langs dingen sturen/ niet de weg op laten springen (auto = niet eng, maar berm wel
) enz enz..
had er 1st niet 1 in mijn profiel
maar ondertussen wel een paar van mij op ijslander en mij op sayla
Had jou ook anders verwacht.. Has je wel eens op foto gezien, maar je toch niet herkent
Wisky nog een dekhengst in de aanbieding, wat vraag je ervoor
Maar je viel me niet tege hoor

Super leuk!

Lucy ...
en wel veel leuk commentaar dus
net startlijst voor volgende week gezien (ja we gaan weer een poging wagen
) en wij mogen om 18.37 u op zondag, 's avonds dus
dat had ik niet verwacht... maarja weinig aan te doen ... Alleen B ruiters zijn al 2 groepen van 25