Putten.. heb je wel eens vaker genoemd volgens mij. Maar de Veluwse Putten... heb ik ook nog zo ongeveer gewoond Ik dacht al die tijd Putte op de Nederlandse-Belgische grens
Nou ik onze huizen worden binnenkort gesloopt. Dus ik had de keuzen om haar hier tussen de huizen te gooien, of haar nu daar neer zitten, en daar binnekort komen wonen. Want hebben inmiddels de knoop door gehakt om daar heen te gaan. Dus ik ben nu als het ware verzekert van een plek daar. Ik sta op de camping 100 meter verder op dus ben er elke weekend, en heel de vakanties. + op woensdag kom ik, Dus ze krijgt 4x in de week beweging dus is redelijk voor een 3jarige
Nee andere dagen staat ze lekker op de wei en word ze gevoert. Als we tegen de tijd nog niet over kunnen dat ze elke dag echt beweging nodig heeft ga ik op zoek naar een verzorgster. Maar nu is 4x per week wel genoeg
hallo heb nog niet bij gelezen doe ik morgen wel even en voor de overgebleven mensen bedankt is idd geweldig nieuws ik kan niet wachten weer aan het werk te zijn
en de hk ik weet niet of ik daar heen ga verschillenden redenen