Leuke jaarlingen! Miles is ook jaarling hier nog een foto! Zaterdag wordt hij geruind
Vasthi
Geplaatst: 13-10-16 10:12
Grainey tussen het Jacobskruiskruid...... ziet er mooi uit, maar o zo giftig voor paarden.
Cesair (links) en Noble
cp112
Geplaatst: 13-10-16 10:36
Vasthi schreef:
Grainey tussen het Jacobskruiskruid...... ziet er mooi uit, maar o zo giftig voor paarden.
[ [url=m/gjvv5i.jpg]Afbeelding[/url] ] Cesair (links) en Noble
Euh dat is koolzaad
Vasthi
Geplaatst: 13-10-16 10:39
cp112 schreef:
Vasthi schreef:
[ [url=m/gjvv5i.jpg]Afbeelding[/url] ] Cesair (links) en Noble
Euh dat is koolzaad
Lijkt anders erg veel op die troep! Bij ons staan de bermen er mee vol helaas........
jorretje
Geplaatst: 13-10-16 15:51
Wat is het toch genieten hier iedere keer! Lekkere buffeltjes Chantal! Knappe Malibu. @ Vashti ah bekende plek! Nog even door oefenen met Gijsje en dan komen we elkaar misschien wel tegen
Grainey
Geplaatst: 13-10-16 20:02
Even over de foto met Grainey, dat is koolzaad ingezaaid nadat de aardappelen eruit zijn gehaald... Als ik daar niet zeker van was geweest waren we er ook niet 'in' gaan staan, dat risico wil ik niet lopen.
Ik dacht ook al te zien dat het gewoon koolzaad was. Wel mooie foto's. Wauw wat is gijs mooi onder het zadel. Ook zonder hoor maar hij staat er zo stoer bij.
Vandaag uit Ierland gearriveerd En wauw Nog mooier en zwaarder dan verwacht
Peigi , Blackpearl , volle zus van onze Larry , maar nu al zwaarder en groter dan dat Larry was op die leeftijd Spartacus , Cremellobont. Benen al even zwaar als die van Peigi
Knappe jonkies. Leuk topic van Cassie. Hele mooie pic van Felix. Vd week met dax wezen ringsteken in Ameide en Vianen. Voor dax eerste keer. Tussen alle drukte herrie en muziek. Maar echt topbraaf en hij vond het echt zo leuk.