De katten zijn er zo te zien ook blij mee!
Wat een baarden allemaal!
Hier sneeuwt het nu, ligt een klein laagje.
Vanmorgen met Ramona en een vriendin buitenritje gemaakt.
Was liefde op het eerste gezicht.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hahaha
zullen je katten ook heel blij mee zijn 
en geen sokken
helaas heeft hij chronische mok en huidplooien in alle kootholtes, door het kort te houden heeft hij er minder last van en kan ik het beter behandelen en in de gaten houden
op stal is er nog een paardje met mok, die is behandeld met een mokcreme die ik toevallig ook al had (zij hadden echt superresultaten), maar door de dikke haren van zn sokken (nu een paar cm lang) komt het niet op de huid en kan het niet zijn werk doen. Ben dus nu aan t twijfelen of ik zn sokken niet beter nog een keer kan scheren (de korsten zitten tot op zijn pijpbeen achter) zodat ik het goed in kan smeren.
en had een giga baard
helaas heeft ook hij mok en voelde ik toch ook verdikkingen in zn kootholtes achter, zolang hij er geen last van heeft mogen zijn sokken aangroeien. Even kijken hoe het loopt 

is zo geweldig! Naar welk strand gaan jullie?
) Lor gaat voor de foto's zorgen en eventueel filmmateriaal.

heb bij haar op stal gestaan in ijsselstein. Ze staat nu bij een goede vriendin van me op bokt op stal, zij rijdt ook weleens op m. Gaaf dier is dat
)
Jackytje schreef:We gaan waarschijnlijk naar De Haan, dichtbij Bredene. Oona weet precies waar het is, moet het haar nog eens navragen (ik ga met haar, wel te verstaan) Lor gaat voor de foto's zorgen en eventueel filmmateriaal.
En de staart hou ik vrij kort zodat ze er tijdens het opstaan van het liggen geen plukken uit trekt. 
!
hopen dat het zaterdag beter weer is! kan ik weer even lekker rijden