Waarom hebben jullie tinkers allemaal van die mooie lange manen wil ik ook voor Bart
Bartje gisteren in de paddock met zijn fjordenvriendje
cobfan
Geplaatst: 26-10-13 15:20
Gisterenavond is onze nieuwe jongeman The Cadbury Horse bij ons op stal aan gekomen. Zijn vader is The Blue Horse zoon van Bullseye en zijn moeder is The Follow Me Mare dochter van The Producer.
JPTinkers
Geplaatst: 26-10-13 16:59
Ruslo is prachtig
afgelopen dagen bij chantal op bezoek geweest en een begin gemaakt met karlijntje onder het zadel
Nee nog niet Plientjedres, hopelijk aanstaande hengstenkeuring
Hij is net geimporteerd uit engeland van zijn fokker Peter Ash en wij zijn de gelukkige eigenaren
Zosamaja
Geplaatst: 27-10-13 21:01
Bryan en Malibu
Donkim
Geplaatst: 27-10-13 21:42
Snoezige vriendjes! Wat een knappe hengsten komen er voorbij . Rogan is lief geschoren met zen hartjes. En wat heeft Malibu een zachte uitdrukking .
Weer een simpel fotootje van mijn knappe ventje.
Aniekepiek
Geplaatst: 27-10-13 22:34
Ik hoop dat mijn vosbonte vriendje net zo uit gaat groeien als die knappe vosbonte WOODY ASH!! hierboven!! Rechts met mama Purcy en tante (moeders hebben dezelfde moeder) Mandy & nichtje Fleur (ook in mijn bezit!)
Wat een schitterende foto's komen hier voorbij zeg, echt prachtig!! Ik heb een filmpje voor wie het leuk vindt om te zien, gemaakt omdat Kerry vandaag 1 jaar bij mij is.
Eigenlijk is dat alleen met uit de wei halen nog van een tijd terug, dit is ook haar weide halster. Ze draaide dan wel eens ineens om om weg te rennen, dit doet ze gelukkig al een tijd niet meer. Ik heb het binnen ook nooit zo, ik zie idd dat zij het wel zo heeft gedaan, maar zet er geen druk op. Ik zal het even bespreken met haar Het is gewoon niet nodig hihi.