Doe ik even een oude... er ligt hier een pak sneeuw, maar geen tijd om te rijden helaas...Twee jaar...O, enne... Esther, hier een kleine Kai
Heerlijk om naar jullie sneeuwfoto's te kijken....Hier was het al weer weg dan maar een foto van vorig jaar..
Kleine impressie van mijn paardjes in de seeuw , gisteren !Karlijn KaydeeAnnabelDaisy ( Welsh - A )En een foto met zijn allen erop ....( Annabel moet je zoeken , hihihi )[/quote]
Hier ook heel veel sneeuw, nu is het goed aan het dooien!Zag echt supermooie foto's voorbij komen van de tinkies Hier Ferris gisteren, hij kan lekker naar binnen en buiten wanneer hij wil, maar toch staat hij altijd buiten En zijn lekker sneeuwneusje
@ snowdon ; zijn moeder is Damara Vegilin van Clearbergen, zij is helaas vorig jaar overleden las ik via facebook. Vader is Lord Fergus
Wauw wat een knapperd is Ferris! Zou hier niet misstaan :pMijn nieuwe aanwinst! Nog geen 24 uur bij mij en ik spring er al op zonder zadel
sara nog isze heeft pit mijn kleine damemet der lieve veule moonsneeuwin de stalwat is jeuk hebben toch erg
Mooie Anoukje!Hier en daar zie ik toch wel dingetjes van haar in Boyan terug.Aaron ook nog op de kiek in de sneeuw.
Leuk hoor al die sneeuwfoto's van die prachtige Tinky'sHiet Misty's eerste ritje in de sneeuw afgelopen zaterdagDaarna lekker drinken uit de ijsbakEn toen nog even lekker op de wei
bertine37 schreef:Wisky, jouw paard doet me heel erg denken aan mijn oude verzorgpaardje Sterre.Oude foto.[ Afbeelding ]Sorry,kan de foto niet zien.Jaralynn,kleindochter van Aaron.Araghon,zoon van Aaron maar ook weer de vader van Jaralynn.AaronPietje(Pia)CasjeGawain
Wisky,ik zie het, er was iets mis gegaan. Nog een poging dan. Sterre ( foto van een paar jaar geleden)