Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ga zo maar even het fototopic bekijken denk ik.... *Heeft dat ondertussen gedaan: WAUW WAUW WAUW! die kleuren, die doen het hem. Dat rode wat bij jullie beiden terug komt, dat groen van het heerlijke voorjaarsgras, prachtig!
Zondag dus direct al op buitenrit, klinkt heerlijk. Wat fijn dat ze ogenschijnlijk zo snel gewend is. En dan zaterdag Erynn erbij, ben erg benieuwd naar de foto's van toch wel (in mijn ogen) 2 van de mooiste tinkies die d'r hier bij horen
) Z'n camera en lensjes zijn hem heilig
Wat een knap veulentje trouwens, maar ik ben de zoveelste in de wachtrij merk ik al...
to you too!
Voor haar een lesje gehoorzamen & voor mij een lesje geduld oefenen. Op een gegeven moment had ze bedacht dat ze wel klaar was (stap, draf, minigalopje & halthouden gedaan), dat ze wel stil kon gaan staan en kon blijven staan. Wat een donder! Heb d'r toen ook wel even op d'r donder moeten geven, mèn wat een eigenwijze ezel is het soms ook
Wel grappig om te zien dat als je een keer goed stevig op d'r moppert, even boos wordt en je stem gebruikt, ze het wel oppikt en denkt 'nou ja, toe maar dan.... Blijkbaar meen je het'. Maar ach, uiteindelijk ben ik even koppig als d'r en misschien wel een beetje koppiger nog, dus ik heb gewonnen (nè, nè, nènènè!) Daarna braaf meelopen terwijl ik de volle kruiwagen duwde, hoofd laag, tempo op mij aangepast. Skeetje is het dan ook
Maar uiteindelijk heeft ze dus toch geluisterd
Hoelaat ben jij bij ons zondag en hoeveel geld zou ik mee moeten nemen voor benzine? (mag via pb hoor
)Citaat:@ Marian: Daar ben je dan weerZondag dus direct al op buitenrit, klinkt heerlijk. Wat fijn dat ze ogenschijnlijk zo snel gewend is. En dan zaterdag Erynn erbij, ben erg benieuwd naar de foto's van toch wel (in mijn ogen) 2 van de mooiste tinkies die d'r hier bij horen
)
(niet op mij letten hoor)

Ja, rood staat der héél leuk, ben van plan een rood dekje te kopen 

,zijn we niet meer gewend he?
Toch maar weer een nieuwe ingegooid?Braaf beessie
Doe het niet met opzet.
Jazz is erg gaaf ja 
En wie weet af en toe gewoon nog eens heen. En wie weet zelfs eens rijden hiih
.