[TI] [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Diaz

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-12 11:44

hihi nou ik lees al niet meer echt bij hoor.. alleen de pagina's waar ik ben.. niet te doen anders als je een paar dagen hebt gemist!

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 12:02

@sandra:die wil ik ook wel hebbe hoor,wat een gave!

@andrea:bij ons gaan ze gewoonlijk ook de kliko in ,maar iemand had ze nodig voor een opdracht.nou ja ruana is de beroerdste niet en staat ze graag af.(de wintervacht dan).

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 12:27

Haha dat geloof Ik graag. ze zijn de vacht liever kwijt dan rijk =)

hinke_1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 12:39

Gisteren tegen de avond even bijgelezen & ondertussen al weer 4 bladzijden gemist?!

@ Miesemuisje: Vanavond dus op rit met Spock. Veel plezier, hopen dat de zon vanavond toch nog even om de hoek komt kijken.

@ Jackytje: Leuke foto's! Knap paardje hoor :j Ga zo maar even het fototopic bekijken denk ik.... *Heeft dat ondertussen gedaan: WAUW WAUW WAUW! die kleuren, die doen het hem. Dat rode wat bij jullie beiden terug komt, dat groen van het heerlijke voorjaarsgras, prachtig!

@ Snackie: Jaron mooi aan de sjouw vanwege zijn nemesis de skippybal _O-

@ Heidy: Weer makkelijker te rijden dus, fijn!

@ Marian: Daar ben je dan weer *\o/* Zondag dus direct al op buitenrit, klinkt heerlijk. Wat fijn dat ze ogenschijnlijk zo snel gewend is. En dan zaterdag Erynn erbij, ben erg benieuwd naar de foto's van toch wel (in mijn ogen) 2 van de mooiste tinkies die d'r hier bij horen :~

@ Lot: Wat voor camera wil je? Ik heb een Canon SX 10, mocht je daar zondag mee willen stoeien, dan zeg je het maar. Dan neem ik de 450D van m'n man wel even mee. Al mag je die natuurlijk ook wel even testen (o, laat het hem niet horen dat ik jou dat aanbod doe ;) ) Z'n camera en lensjes zijn hem heilig :D Wat een knap veulentje trouwens, maar ik ben de zoveelste in de wachtrij merk ik al...

@ Sandra: King lekker onder de douche gehad en daarna in de pyjama gehezen :D

@ Jayney: Wat heb je d'r een gedrochtjes van gemaakt :')

@ Jess_vH: :(:)

@ Mellow :wave: to you too!

@ Chantal: Naar Guus, wat leuk!

Van de week veel met Keira bezig geweest, bijna elke dag heeft ze wel even gewerkt & dat was wel te merken vanmorgen. Ze was LUI! Ze was niet vooruit te branden... := Voor haar een lesje gehoorzamen & voor mij een lesje geduld oefenen. Op een gegeven moment had ze bedacht dat ze wel klaar was (stap, draf, minigalopje & halthouden gedaan), dat ze wel stil kon gaan staan en kon blijven staan. Wat een donder! Heb d'r toen ook wel even op d'r donder moeten geven, mèn wat een eigenwijze ezel is het soms ook <3 Wel grappig om te zien dat als je een keer goed stevig op d'r moppert, even boos wordt en je stem gebruikt, ze het wel oppikt en denkt 'nou ja, toe maar dan.... Blijkbaar meen je het'. Maar ach, uiteindelijk ben ik even koppig als d'r en misschien wel een beetje koppiger nog, dus ik heb gewonnen (nè, nè, nènènè!) Daarna braaf meelopen terwijl ik de volle kruiwagen duwde, hoofd laag, tempo op mij aangepast. Skeetje is het dan ook :))

Weet iemand trouwens waar de zon uithangt? Als jullie hem tegen komen, zouden jullie 'em dan deze kant op willen sturen???

Fijne dag allemaal & Karlijn: ik hoop dat je vandaag wat meer duidelijkheid krijgt!

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 12:50

Haha Hinke, heel herkenbaar dat ze ineens zo lui kunnen doen en dan lekker koppig gewoon niet luisteren :') Maar uiteindelijk heeft ze dus toch geluisterd :) Hoelaat ben jij bij ons zondag en hoeveel geld zou ik mee moeten nemen voor benzine? (mag via pb hoor :D )

Citaat:
@ Marian: Daar ben je dan weer *\o/* Zondag dus direct al op buitenrit, klinkt heerlijk. Wat fijn dat ze ogenschijnlijk zo snel gewend is. En dan zaterdag Erynn erbij, ben erg benieuwd naar de foto's van toch wel (in mijn ogen) 2 van de mooiste tinkies die d'r hier bij horen :~

Voel me vereerd fluister mijn paardje het coplimentje wel in en hoop dat ze zaterdag even lekker gek doet in de bak dat levert leuke foto's op zeker met 2 fotografen erbij <<)

Over mijn konijnen haha tsjaa ze zijn nu tenminste heel blij! *D

Dit is zo een geweldig lieve merrie, en ontzettend mooi! (vind ik tenminste :P) :~ (niet op mij letten hoor)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En deze mag er ook wel wezen :Y)

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Jayney op 29-03-12 12:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 12:51

Ik mis de zwarte staart :Y)

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 12:53

Kan altijd permanentje in hea :P

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 12:57

Haha, bij kanters hebben ze ook een merrie Jazz lopen, die is bij een bokker op proef geweest. Dat vind ik een geweldig mooie merrie! :))

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 12:58

En twee Collinnakomelingen van iemand die hier in het topic heeft meegekletst ook.

Maargoed, zwijmelen over paardjes doen we wel als we tijd over hebben, ik ga me nu maar eens even nuttig maken. Ben bang dat ik niet heel vroeg op bed zal liggen vanavond := Stomme dienst ook, wie bedenkt dat? 14 - 21u

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 13:16

:j

Afbeelding

Dribbelkont

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 13:22

@ Marian: Daar ben je dan weer Zondag dus direct al op buitenrit, klinkt heerlijk. Wat fijn dat ze ogenschijnlijk zo snel gewend is. En dan zaterdag Erynn erbij, ben erg benieuwd naar de foto's van toch wel (in mijn ogen) 2 van de mooiste tinkies die d'r hier bij horen

ik voel me ook vereerd :o
zoe zal zeker weten gas geven !! want doet ze het liefste :D
ik neem de camera wel mee maar hopen dat ik het snap met de computer nu die helemaal leeg is gehaald ;)
laat haar nu even met rust kwa rijden want morgen komt de andere nieuwe en zaterdag erryn dus genoeg voor haar.

pak haar maandag wel weer op ;)

Kailonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 13:27

De zon is in Brabant ook niet te zien. Helaas...
Ik ga straks naar Jack, want de bijrijder komt weer ff rijden.
Mooie foto's van tinkers gezien.

cupcake1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 13:29

@janey ik ben jaloers dat ik niet zo mooi op mn paardje pas als jij. Mooie combo

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 13:45

Merrie die ik op deze pagina geplaatst heb waar ik op zit is niet van mij maar van goede vrienden :j

Deze is van mij, dat is nog maar afwachten of dat mooi past :P Op de foto is ze 8 maanden over enkele dagen word ze alweer 11 maanden, en in mei heb ik dan eindelijk een Jaarling! :D

Afbeelding

Dribbelkont

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 14:27

wat een smeerkees zeg haha
nou eerste beste mooie dag dat we hebben gaan we haar wassen!!
is daar warm water.
ik help graag haha!
maken we er een wasdag van want zoe mag ook wel weer een wasbeurt hebben zodat de schilvers uit haar manen en staat verwijderd worden :D

Dribbelkont

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 14:51

kan gelukkig foto's op computer krijgen en hier de foto's van de verhuizing vorige week vrijdag.

hier op weg naar nieuwe stalling en we waren er bijna(is 15 min van oude stalling af)
Afbeelding

gearriveerd *\o/*
Afbeelding

break off halster om
Afbeelding

hallo friesje :D
Afbeelding

even om me heen kijken
Afbeelding

rest via de link
http://www.mijnalbum.nl/Album=6D4MSUA3

nou zaterdag meer!! verhuizing erryn en eerste kennismaking met zoe ;)
Laatst bijgewerkt door Dribbelkont op 29-03-12 14:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 14:55

Bedankt Hinke :D Ja, rood staat der héél leuk, ben van plan een rood dekje te kopen :)

Vandaag is één van mijn katten ingeslapen, hij had kattenaids en het ging de laatste tijd nogal achteruit.. Het ga je goed daarboven, Scooby Doo Y;(

tinkerplein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 16:23

A Jacky,wat sneu,sterkte! :(:)

Weer heel veel gelezen maar vindt het moeilijk op alles te reageren,soms ben ik net een zeef,hi,hi :=

Dribbelkont,leuk die foto met die Fries,hij lijkt te zeggen:LEKKER DING! +:)+

Jayney,ze lijkt trouwens er op onze Maddox,op deze foto zo'n 1,5 jaar
Afbeelding

Heidy,ging het goed bij Jack?Tevreden over je nieuwe bijrijder?
Hier trouwens ook weinig zon,net Mel en Od gepoetst,was best wel veel wind,brrrrrrrr >;) ,zijn we niet meer gewend he?

Lotte,heb de dames en heer al een knuffel gegeven hoor,werk ze! :))

Hinke,Keira haar kwartje was op? _O- Toch maar weer een nieuwe ingegooid?Braaf beessie :*

Karlijn,ik hoop dat je al wat meer weet... :):)

Als ik verder nog wat vergeten ben,sorry! ;( Doe het niet met opzet.

Tot vanaaf!

tinkerplein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 16:24

O ja,Chantal,doe je Guus de groetjes? :j

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 17:21

Sterkte Jacky :(:)

Knappe paarden allemaal :D Jazz is erg gaaf ja :j

Spannend hor! Zoe en Erynn samen! Zoe ziet er goed uit Marian :D

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-12 17:37

- Alex gaat NIET door.. wel word hij gekocht samen met Abel door de eigenaresse van de vorige stal. Dus ik ga ze zeker zien!! <3

- Ik heb vandaag het eerst gegallopeerd op Diaz! *\o/*
Ik ging gewoon eens extra aansporen in snelle draf, en ze viel zo over zonder bokken of wat dan ook! _/-\o_
Ze was er echt van beduust hahaha.. na een pas of 4 ging ze maar even stilstaan :')
Wat vind ze rijden toch geweldig! <3

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 17:49

Wauw, super Karlijn! Wel jammer van Alex, maar gelukkig ga je ze nog lekker zien!

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-12 18:00

ja precies ;) En wie weet af en toe gewoon nog eens heen. En wie weet zelfs eens rijden hiih

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 18:22

is er ook een speciale reden dat Alex niet door is gegaan. Wel jammer, maar goed, je hebt Diaz nog :-).
Ben je nu nog van plan om met Diaz te verhuizen naar die andere stal, of laat je haar staan?

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 18:51

Ah dan is het ook wel makkelijk zo janey.

Hoe is het met clover eva, wordt ze al minder lastig gevallen door de ruinen?

Veel plezier vanavond lepel!

Keira lekker eigenwijs, zo paard zo baasje :P
Heb hier ook zo'n ezeltje "nee ik doe het niet" "nee, echt niet" "nah ja, toe maar dan" "ben ik niet lief zo" en dan vooral de kop die ze er bij trekt doet het um :P

Leuke foto's van de verhuizing van Zoe!

veel sterkte met het verlies van Scooby Doo jackytje..

Was jack weer braaf vandaag Heidy?

Wat jammer van Alex Karlijn, maar gelukkig kun je hem volgen. En wat leuk dat je gegalopeerd hebt op Diaz.

Vandaag Izzy een uitgebreide oormassage gegeven en terwijl Avelyn met 2 voeten in emmers met soda stond de raampjes bij de paarden gewassen. (nu kun je er weer door heen kijken)