Marja het puppy hoofdje van patrick is weg. Ik zit hier gewoon te kwijlen heerlijk plaatje.
starjo
Geplaatst: 15-02-11 22:41
Hoe bedoelen we, een heerlijk topic Wat een mooie tinkiefoto's komen er weer voorbij Boyan is echt wauws Ik vind hem zo leuuuk En eve wat een mooie merrie is dat toch
Vind op deze foto Bing en Patrick wel wat van elkaar weg hebben. Leuk tweespan , Marja?
*komt binnenvallen* Ik heb zelf danwel geen tinker maar tsjongejonge, wat geniet ik van al deze foto's!
dnieSz
Geplaatst: 17-02-11 12:07
Wat een super leuk topic en wat een mooie cobjes staan er op! Nu mijn beurt om m'n Tinkertje te showen, Het is een 13jarige ruin van 1.47 Ik heb Randy nu net 2 weken, maar ben heeeel erg blij met hem en hij heeft op stal al erg veel fans!
Ze manen zijn afgenipt, dat heeft de vorige eigennaar gedaan maar ik laat ze lekker groeien!
Bries is een knappe dame geworden ! leuke foto van de lovers Ravien en Lord x Vlotte coupe heeft Frie
Zomerfoto's
ikkebenmar
Geplaatst: 17-02-11 12:38
Zonde van de boerenknol staart.... alhoewel het ook wel een grappig gezicht is ja. Hopelijk groeit het toch snel aan, evenals de manen van Randy
Hier een foto van Magwyr zijn snor, deze is dit jaar wel heel erg gegroeid. Van mij mag het wel weer mooi weer worden, kunnen de paarden weer lekker de wei op. (dan is die gekke snor ook zo weer verdwenen)
Nelleke_H
Geplaatst: 17-02-11 12:51
Wat een heerlijke foto's
Hier ook weer van Jonas Lekker aan het oefenen met rijden.
lataar
Geplaatst: 17-02-11 12:59
en ik maar denken dat lasamber haar wel binnen de draden zou houden... even ja ... betrapt...
en met het grootste gemak... als chany iets wil... eigenlijk is het gewoon de onschuld zelve..