das waar, in Zuidwolde kwam je er prima mee uit de voeten
flettie
Geplaatst: 16-09-10 22:50
Zo ingepakt: ca. 0.75 liter bessen, 1.5 liter groen spul (wodka met ??), 0.75 liter blauw spul (wodka met mint ofzo) en ca. 2 liter Apfel. Voor de liefhebbers heb ik ook nog wel (echte) wodka in de aanbieding
dus dus.. we krijgen drank,maar je weet niet 100% zeket wat alles is? stoer oew oew.. en Ingrid had allemaal leuk frans klinkende drankjes mee om zaterdag avond mee te pimpelen, dus dat wordt een leuk feestje
Tot vanmiddag allemaal Ben al wakker, heb al douche gezien (kind staat er nu onder). Zometeen de laatste dingen erin gooien en dan rijden we op het gemakje weg!
Hier ook zo weg. Gisteravond nog Lis gewassen en alles gepakt, nu nog even een bakkie koffie, dan de auto inladen en op naar stal; paard en spullen daar inladen en dan op pad naar Leusden. Gelukkig niet al te ver weg...
Hier ook al gedouched, zometeen mijn oudste naar school brengen, de auto inpakken en nog even de laatste boodschapjes doen voor mijn arme "ik word gewoon een heel weekend in de steek gelaten door mijn vrouw"-hubbie en dan ga ik richting Cynt
Ik moet wel heel even iets kwijt nav een aantal PB's over 2 oktober. Ik doe mijn best om het voor iedereen goed passend te maken, ik moet rekening houden met paarden die meedoen aan de reguliere keuring, paarden die meedoen aan de Centrale keuring, paarden die meedoen met meerdere rubrieken (dressuur, springen, bestgaand) en tenslotte met de tijden dat de jury kan. Dat betekend dat ik echt wel wil kijken of er ergens iets mooier passend gemaakt kan worden, maar dat ik ook beperkt ben. Als ik iets dus niet doe is dat geen onwil, maar dan past het gewoon niet. Eventuele voorkeuren/problemen/bijzonderheden kun je bij inschrijving vermelden, dan kan er rekening mee gehouden worden, maar als de lijsten eenmaal staan is het vaak best lastig.
veel succes allemaal vandaag ik ga zo gillie wassen en nog ff dresuren/springen
flettie
Geplaatst: 17-09-10 08:42
Hier vanochtend de trailer en de auto grotendeels ingepakt. Nu zo nog even een paar kleine boodschappen doen (de kleine is nu ook wakker) daarna kinderstoel uit de auto slopen, rest van de auto inpakken, auto aankoppelen aan de trailer en al vast een eerste poging wagen om de trailer uit het weiland te krijgen . . . . . Ow damn!!! De videocamera!!! (trekt een sprintje naar boven)
wahahaha werkelijk iedereen gaat nog snel onder de douche ivm gebrek daarna straks hier ook net eronder geweest,broodjes gesmeerd, en ga zo nog cavia hok en kattenbakken verschonen. dan huurauto ophalen, en richting stal tegen 10 uur. hopelijk zijn beide dames nog netjes schoon
dan spullen inpakken, wachten op Michelle, en samen rijden we richting de A1 waar we als volleerde smokkelaars op een parkeerterrein wachten op flettie die vanuit duitsland met de trailer komt
M_D_H
Geplaatst: 17-09-10 09:04
rij je dan ook mensen de weg af om je smokkelwaar aan te bieden?
ik kijk wel uit ben mischien niet wijs maar ook niet gek blijf een heel eind uit de buurt van jullie... behalve als ik een zakje hoor ritselen en het kampvuur aan is... dan zit ik met plezier samen met jullie aan de marshmellows XD
Heel veel plezier Ik ben er niet bij, het ging al een tijdje niet lekker en het afzeggen is toch verstandig geweest. Sommige van jullie weten al dat mijn "groom" uitgeschakeld is. Geloof dat zij en ik wel een van de slechtste jaren hebben gehad. Maar we gaan genieten van jullie verhalen en foto's, volgende keer gaan we weer een poging doen om er bij te zijn.
Gilbey
Geplaatst: 17-09-10 09:30
Lowara schreef:
jaja.. maar wel opvallend vaak langs onze acherklep lopen om te kijken wat we te koop hebben he?
Ik ga niets kopen uit die achterklep, ik blijf gewoon net zolang proeven tot alles op is