Ja, heerlijk om naar te kijken, al die verschillen en toch allemaal mooi!
TinkerTom
Geplaatst: 05-09-10 08:51
Het is echt een zoekplaatje hihi
Yentle vind ik erg leuk!
Ik ben volop aan het genieten van onze spuit, wat een heerlijk ding is het
Resi_lover
Geplaatst: 05-09-10 09:28
Black Trevor van Weremere gaat vandaag naar zijn nieuwe baasjes, Stichting Aloha ruiters. Deze mensen hebben op de HK van vorigjaar een Demo huifbed rijden met de 3 B'tjes, misschien herkennen sommige van jullie ze nog wel. Camera gaat uiteraard mee om foto's van ze te maken!
Wat een leuke tinkers komen er allemaal voorbij Hier Fionn & Ferris vandaag (stelletje bengels..... doen niets als elkaar achterna racen en dan op de rem slaan....hahahaha)
Mac was vandaag vooral erg druk zei mijn wederhelft ( ik ben ziek na huis toe gegaan) maar wel controleerbaar
fraske
Geplaatst: 05-09-10 20:56
gerse Mac met zijn prachtige kleur zelfs je vriend is helemaal in styl met dezelfde kleur chaps aan oooh TinkerTom en dan ineens weer zo'n lief mooi veulentje je zou hem toch dood knuffelen haha die babet nu d'r kop omhoog en dan zo op de andere af rennen kzie het al helemaal voor me en dan Britt erachteraan met d'r zakdoek en lange stelten leuk zo met die geitjes, zou ook wel een geitje willen zo hehe Bing weer lekker thuis Samba werd er helemaal vrolijk van en Bing wilde alleen maar maar na lang springen en hiphoppen wist Samba hem toch te porren voor een sprintje
Oeh wat een schitterende draf laat Samba zien op die laatste foto!
JPTinkers
Geplaatst: 05-09-10 21:50
mijn varkentjes
varkentje nr 1
en nr 2
vuurtoren
Geplaatst: 05-09-10 22:22
Vandaag op bezoek geweest bij Brandon Blue en Boy 3 ruimen die we verkocht hebben aan stichting Aloha ruiters in Barendrecht een stichting huifbed rijden. Dit waren ze toen....
dec. 2008
En vandaag....
Ohhh ik vind ze zo mooi geworden (maar dat waren ze ook al )
Laatst bijgewerkt door vuurtoren op 05-09-10 22:24, in het totaal 1 keer bewerkt