Ja maar ook van de Federer is ze gek van whhaha En nu gaat ze maar even douche. Want als ze dan straks weer verder tennis gaat kijken kan ze opdrogen zegt ze zelf whahahahhahahaha
Ik zie ook zeer zeker de voordelen van KI, maar ook de nadelen... alles heeft zijn voor- en nadelen Ik zou niet snel aan KI beginnen bij eigen hengst, maar ik heb ook niet de wens om fulltime hengstenhouder te worden en dan heb je daar ook gewoon weg geen tijd voor
Tuurlijk KI is ook wel wat zeker voor mensen die een merrie hebben die moeilijk te laden is enz enz. En ook voor gewoon als iemand daar voor kiest. Ik zelf vind gewoon naar de hengst brengen een goede optie voor me zelf
D_Travis
Geplaatst: 09-01-10 20:46
ik ga er vandoor, lekker sporten emt de WII bij vrienden haha
er ligt een laagje poedersuiker op de weg hier, wat steeds van plaats verandert en soms vriest dat glazuurlaagje ook nog even lekker aan met winterbandjes de abs wel gevoeld met testremmen
Ik ga eens even douchen. Bij mij heeft dat niks met tennis te maken, maar meer met dat ik heel erg naar Tirzah ruik.
DianneM
Geplaatst: 09-01-10 21:21
hengstenkeuze heb ik voorlopig ook niks mee te maken, mijn merrietjes blijven leeg komende tijd, tot ze aan huis staan en ik de beebjes aan kan houden.. Bovendien hebben we wel genoeg onkosten gehad het afgelopen jaar, zit niet te wachten op nog meer ellende..
Laatst bijgewerkt door DianneM op 09-01-10 21:22, in het totaal 1 keer bewerkt
bailey94
Geplaatst: 09-01-10 21:22
voor mij ook geen hengstenkeuze, merrie is `16 en nog nooit een veulen gehad, dus ga het maar niet proberen
Laatst bijgewerkt door bailey94 op 09-01-10 21:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Jeetje wat een winterweer is het overal in Europa zeg de beelden die ze net op het nieuws lieten zien waren niet mis zelfs in Ierland is het rond het vriespunt. Brrrrr.
Zo met een theetje op de bank Brigitte Kaandorp kijken. Huis is aan kant, fiets staat binnen, auto en paarden buiten , cavia's liggen papzat in hun hooi.. het is wel weer mooi geweest voor vandaag.
Eevee
Geplaatst: 09-01-10 21:33
Het weer is inderdaad errug winters in Europa......we kregen net een belletje dat een vrachtwagen van het transportbedrijf waar mijn vriend weleens werkt, total loss is gereden in Duitsland...... Gelukkig mankeert de chauffeur niks......
Ik zit nu Shrek 2 te kijken en hij blijft leuk
_Patrick_
Geplaatst: 09-01-10 21:41
Shrek 2 staat hier ook op Gelukkig heeft de chauffeur niks.
Eevee
Geplaatst: 09-01-10 21:43
Hihi ik vind die kat zo leuk........*kuch* * kuch* Haarbal