Ik rij sinds kort op een tinkerstal en daar ben ik weer herenigt met mijn oude verzorgpaardje! En ze heeft nu een prachtig mooi veulen Teun
mooi hé, tussen de blommies! wat zijn teun en die merrie ook mooi, wil je die vaker hier plaatsen? ze had wel bekijks evelli mooie merrie monicees! de Ees-clan op de kiek,hier is nog eentje van Icarus en zijn grote zus Gwenn
Enorm veel mooie foto's en heel veel mooie tinkers weer gezien,Weer eens nieuwe foto's van Whiskey.issi niet knap
Ik heb macho gisteren voor de laatste keer in de bak laten spelen met zijn speel bal,voor hij verhuist van de manege naar een wei .Hij kan af en toe echt vreemde bokke sprongen maken
Macho vind ik altijd zon mooie tinker.De kleintjes groeien hard.Hier onze dames kudde.DailyEowyn ,serada en een dochter van Baggio. Lekker samen krabbelen
Damn wat is Macho toch een echte macho Dikke billen van Mayra... Geeft niet lieverd, het zit in je genen Eoin is nu (ruim) 12 weken oud en is hard bezig zijn veulenvacht aan het uittrekken:Zeer charmant Maar dan toch een waar je echt verliefd op kan worden