rommulus schreef:had nog wat foto's dus die wou ik jullie niet onthouden helaas zijn er wel wat wazig kris kon niet zo best met mijn telefoon omgaan(ik soms ook niet
)
ik heb mn best gedaan hoor! maar de piep telefoon viel de hele tijd uit! (toetsen blokkering!!)Pff lange dag gehad,.. erg druk op t werk.... ben nu vrij dus k ga snel naar huis. Debje.. tot vanavond? jamaican style crossen met filou!
(ik soms ook niet
)
Ik moest even naar de brievenbus, een stel brieven posten... Aman's ijzers hangen weer los, dus die kon ik niet meepakken, ik had geen zin om te fietsen of de auto te pakken, dus Dewi maar opgezadeld...
het hele dorp, en de volledige polder weet gelijk dat Dewi haar beebie mistte... Gillen joh!... Pfff
Verder ging het eigenlijk heel erg lekker
Paar keer wel wat discussies over het tempo (beheerst bijvoorbeeld) en het eerste stuk langs de grote weg was ook wel even goed slikken, paar keer heen en weer gejumpt, en gezien er links een heule, heule diepe sloot ligt, ben ik na het eerste stuk de weg overgestoken en het dorp binnen gegaan via een grasveld ipv doorgereden en op de normale wijze het dorp binnen gereden

hoor.

deze niet hoor is nog een echte man